Jump to content

Roliga CS Skämt

NiXor
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det behöver ju inte vara Newgrounds fel. Någon kan ha "hackat" sig in på hemsidan och lagt till virus. Hursomhelst, det enklaste sättet att undvika virus är att inte ladda ner något.

Att en hackare skulle lagt till viruset låter ganska långsökt, troligen var det en annons/popup som laddade ner skiten till hans dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man har spelat för mycket Cs när man:

1. Funderar på det

2. När man installerar det

3. När man ser en bild från Cs

4. När man läser den här topicen !Opss!

Skulle inte förvåna mig om Arvid eller nån annan moderator låser den här tråden. Dom verkar ju inte ha nått annat för sig en att låsa trådar och säga "CLOSED"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man har spelat för mycket Cs när man:

1. Funderar på det

2. När man installerar det

3. När man ser en bild från Cs

4. När man läser den här topicen !Opss!

Skulle inte förvåna mig om Arvid eller nån annan moderator låser den här tråden. Dom verkar ju inte ha nått annat för sig en att låsa trådar och säga "CLOSED"...

Man har inget liv när man:

1. Heter infernus

2. Får en varning

3. Är allmänt lam

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag visste inte att Mods fick uppföra sig så? Du kan ju säga, sluta infernus sånt tycker vi inte om istället för att trycka ner mig och säga att jag inte har nått liv.

Om du lägger ner och blir schystare mot dom kanske dom blir schystare mot dig? Aldrig funderat på det?

I dagsläget är du precis som StellHell beskriver dig, jag tror ingen skulle sakna dig om du skulle bli bannad! En onödig-trådmakare-färre och så går det, flera av moderatorerna kan faktist vara schysta, det är DU som gör fel mot DOM, INTE tvärtom!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte om detta fula sketna jävla forum, jag är här av en anledning. Att skaffa Krax msn. Och när dom där **** modsen sätter stopp för det blir jag inte glad. Man får ju inte ens säga "ska du stänga den här tråden" eller "Arvid är en ****" eller nått i den stilen. Nej det var mycket bättre här förr när det inte var så många "äckliga" mods.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte om detta fula sketna jävla forum, jag är här av en anledning. Att skaffa Krax msn. Och när dom där **** modsen sätter stopp för det blir jag inte glad. Man får ju inte ens säga "ska du stänga den här tråden" eller "Arvid är en ****" eller nått i den stilen. Nej det var mycket bättre här förr när det inte var så många "äckliga" mods.

Ingen har bett dig stanna.. Du kan dra just nu faktist.. Tryck bara på Log out så vinner båda parterna på det.. Du slipper det här "fula och sketna" forumet och vi slipper dig.. :lol:

Och ang. att man inte får säga [insert valfritt namn här] är en ****..

Klart du inte får säga det.. spelar ingen roll om det är en mod eller en vanlig medlem.. Personangrepp som personangrepp.. -_-

Och angående att jag trycker ner dig.. Du tycker ju vi mods är äckliga så varför ska jag vara trevlig tillbaks..

Och:

Nej det var mycket bättre här förr när det inte var så många "äckliga" mods.
ska jag säga:

Nej det var mycket bättre här förr när det inte var så många "äckliga" medlemmar.
då eller?!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor