NiXor Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 hahah...fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Här kommer några riktigt sopiga: "Två soldater ska ut och fiska. Soldat 1: Vad ska vi ha till bete?? Soldat 2: Våra gasmaskar Soldat 1: Vad får man upp då??? Soldat 2: En ål??? Soldat 1: Ja, en Gas-ål, eller uttalas det gasol???" "SE UPP HAN HAR ETT AUTOMATGEVÄR!!! Vaddå för automatgevääaarrgghh!?!?!?!?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Haha fan va bra eversest men annars har jag en här: Du vet att du har spelat för mycket cs när du springer med kniv till skolan för att komma dit snabbare.. Samma som jag skrev eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 "SE UPP HAN HAR ETT AUTOMATGEVÄR!!! Vaddå för automatgevääaarrgghh!?!?!?!?!" " se upp för hajen! vilken ha-ajajajajaj!" lika sopig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 jag tycker att den här är lite små rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 jag tycker att den här är lite små rolig Fan va gullig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Mer CS-skämt, älskar dom. Så otroligt nördigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hahah fin screen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 När man dödar folk för att få pengar Och man har spelat för mycket CS när man slänger ut pengar i luften och tror att man ska få en AK-47 i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 " se upp för hajen! vilken ha-ajajajajaj!" lika sopig Jag sa ju "Här kommer två riktigt sopiga" Den där bilden är ju skitbögig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Hela CS är ju ett skämt så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hahah..nej då de e ganska trevligt..ibland iaf..på lan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Hela CS är ju ett skämt så.... jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hahah..nej då de e ganska trevligt..ibland iaf..på lan! På LAN?! Du lirar ju konstant.. Byter klan oftare än du byter kalsonger gör du oxå..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 mm eller hur..ska du säga ses på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 hihihi...ses :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) "-Hej jag heter HeatoN och jag är inte en tönt." Om du vill veta mer om FjantoN, läs här: http://www.played.dk/1502 Redigerad 21 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) "-Hej jag heter HeatoN och jag är inte en tönt." Om du vill veta mer om FjantoN, läs här: http://www.played.dk/1502 Japp det är rätt komiskt. (nyheten alltså ) Fast är ju bara ett rykte Redigerad 21 maj, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 HAHA mest lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Inget skämt men en killa frågade mig om vi skulle starta en clan... Jag sa att jag inte ville för jag vill inte sitta och hänge vid datorn på sommaren. Sen frågade han mig om det kostade pengar att starta en clan ( ) Han var 14 år och helt seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts