NiXor Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Söker 5 kåta noobs som vill trycka oss på en skön pcw! eran säng, 1.6cm! ingen sand i sängen tack! // msg me BÖG Bytes mot war-server ZnakeyE till ett billigt pris mot en 100- ping server. Han e Riktigt bög!!! //msg me Jag e 8:år Söker skillad Klan Min Favorite Bana är den gröna med träd Mitt Favorite Vapen är det silvriga som Terroristerna har. ps. ja gillar att spela som polis // msg me mest lol på dom här killarna.. Dom skriver det i #try.se... det värsta av allt va att den 8:åriga grabben va seriös.vi testade honom bara för att se..och han va största n00ben ja har sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 HEHEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 pappan till sonen Sonen-Pappa vad händer om man dör? Pappan-Man blir spectator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Du vet att du har spelat för mycket cs när du springer med kniv till skolan för att komma dit snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Såg på nån sida: "Always fear a sniper.....unless you have encountered him from behind...." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Såg på nån sida: "Always fear a sniper.....unless you have encountered him from behind...." Finns bilder på det med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Du vet att du har spelat för mycket cs när du springer med kniv till skolan för att komma dit snabbare.. !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Haha fan va bra eversest men annars har jag en här: Du vet att du har spelat för mycket cs när du springer med kniv till skolan för att komma dit snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Var det du som kom på den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 "CS har förstört mitt liv.. Jag vågar inte dusha med drapperiet fördraget för grannarna kan ju ha wallhack.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Man vet att man spelat för mycket CS när man skriker "Mogen teamflash jävla noob!" när ens mamma drar upp persiennerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Man vet att man spelat för mycket CS när man skriker "Mogen teamflash jävla noob!" när ens mamma drar upp persiennerna. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Alla barnen köpte kevlar och hjälm förrutom ahl, han hade en sjal. Alla barnen dog förrutom rut, hon körde taktikten hoppa och skjut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Alla barnen sprang, uton britt, för hon hade defkit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 alla barnen sprang rakt in i en HE utom Leif han använde strafe alla barnen hade Telia utom Jan han var på lan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Man vet att man spelat för mycket CS när man skriker "Mogen teamflash jävla noob!" när ens mamma drar upp persiennerna. HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Kom på en som kanske e lite smådålig men iaf.. Sluta screena mig då förfan! / N00b i bio salong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 De flesta skämten i denna tråd är ju yyyybergamla, men jag är ju också insatt i CS-scenen så de kanske var nya för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 De flesta skämten i denna tråd är ju yyyybergamla, men jag är ju också insatt i CS-scenen så de kanske var nya för er. åhh! en zzkillad! kan du inte dra nårra roliga skämt då?! Älskar spelskämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Säg några nya då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts