Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 De va på V.I.P. jag såg att han va bakom mig, så ja backa över. Mission faild. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jontez Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 För 10 minutersen så råkade jag göra en väldigt klantig sak. Jag åkte med infernusen och fick sladd och började åka baklänges, tänkte inte på det utan skrev in PANZER och då landade en pansarvagn på min bil så att jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 råna en affär och siktade på han i kassan.. sen hörde jag skott så jag kollade bakom mig (då slutar han ju sikta) vips så var larmet på och min bil motorcykel utanför hade polisen kört över :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 råna en affär och siktade på han i kassan.. sen hörde jag skott så jag kollade bakom mig (då slutar han ju sikta) vips så var larmet på och min bil motorcykel utanför hade polisen kört över :"> bil motorcyckel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 bil motorcyckel? oj motorcykel fast om lance kobbade åt sonny ibörjan så viste väll lance att sonny dödade han bror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 oj motorcykel fast om lance kobbade åt sonny ibörjan så viste väll lance att sonny dödade han bror? Nej, de var SWAT som dödade Lances bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 På båtracet när lance skjuter råkande jag flyga upp på land så båten fastnade.. Sen gick tiden ut och det bliv mission failed men lance satt kvar i båten och svängde lite fram o tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 På uppdraget på Café Robina när man ska åka till haitiernas fabrik och sno en bil så råkade jag träffa en av cubanerna. MISSION FAILED! Green_Goblin: Om man tittar på de gubbarnas skins i ViceTXD så är en av dem väldigt lik Tommy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Nej, de var SWAT som dödade Lances bror. hur vet dom om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts