Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Stackars LANCE alla värkar skjuta honom :'( rätt åt den jävlen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Håller med helt, det är kul att hämnas på jävlen! Jag starta uppdraget där man slåss mot kockar, och tog Lance, och körde honom, på en tur han aldrig skulle glömma, om han inte hadde dött.Jag hoppade på hopp, och sen slängde jag mig ur bilen och den åkte i plurret, så dog han. Kändes bra att få hämnas! Det var efter jag varvat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 när jag dödade sonny :"> sköt sonny innan det stod "kill sonny" hmm, tror jag gjorde samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 jag kommer inte på nåt mer än... för några dagar sen hjälpte jag en kompis med The job och så ser jag inte att phil står nära swat bilarna och jag mepprar på swat bilarna som sprängs, och där liger phil helt sprängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 rätt åt den jävlen... va har lance gjort för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 va har lance gjort för fel? han har bara lurat tommy,och försökt döda honom i slutet, men det är väll inget mkt väll? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 va har lance gjort för fel? han är en jävla föradare som jobbar åt Sonny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 han är en jävla föradare som jobbar åt Sonny jag tror nog inte kendal har klarat storyn han blir nog kanske inte så glad om han läser detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 På uppdraget när man ska rädda lance (kommer ej ihåg namnet) så kom jag in med en snabb bil och försökte köra på alla killar som sköt på mig, sen nar jag skulle in i hangaren så råkade jag köra över honom och bilen började brinna och den sprängdes precis när en kille kom och ryckte ut mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 På uppdraget när man ska rädda lance (kommer ej ihåg namnet) så kom jag in med en snabb bil och försökte köra på alla killar som sköt på mig, sen nar jag skulle in i hangaren så råkade jag köra över honom och bilen började brinna och den sprängdes precis när en kille kom och ryckte ut mig! snyggt räddningsförsök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 va har lance gjort för fel? han är egentligen inte på din sida, i slutet börjar han jobba åt Sonny i stället. förädare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Fan va trist för KENDAL om han inte klarat storyn och läser detta...Få stor del av spelet förstört. Tycker synd om han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 taskigt tigern! det dummaste jag har gjort är på uppdraget publicity tour när man körde limon jag såg en infernus!. min favvo bil!. så jag stannade bilen och skulle ta den men blev sprängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 jag tror faktiskt att i det allra första filmklippet är det Lance som kör helikoptern vid sjön... en färgad person som verkar ha brillor på sig och han har dessutom en vit kostym med lila skjorta... det finns väl inte alltför många såna i vice, antar jag? kolla det, ni som har vc installerat (min disk har kraschat så jag kör med en 800MB:are :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 taskigt tigern! det dummaste jag har gjort är på uppdraget publicity tour när man körde limon jag såg en infernus!. min favvo bil!. så jag stannade bilen och skulle ta den men blev sprängd va inte bara sur på Tigern!! va sur på mig också och alla andra som också sagt samma sak sry KENDAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag tror faktiskt att i det allra första filmklippet är det Lance som kör helikoptern vid sjön... en färgad person som verkar ha brillor på sig och han har dessutom en vit kostym med lila skjorta... det finns väl inte alltför många såna i vice, antar jag? kolla det, ni som har vc installerat (min disk har kraschat så jag kör med en 800MB:are :'( ) 800 MB? kör du med Xp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag tror nog inte kendal har klarat storyn han blir nog kanske inte så glad om han läser detta näe det har jag faktiskt inte.... Kom aslångt innan men sen modda jag sönder vc så har ja inte pallat köra om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 näe det har jag faktiskt inte.... Kom aslångt innan men sen modda jag sönder vc så har ja inte pallat köra om save filerna försvinner inte under ominstallation,lr crashning man måste ta bort dem själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 save filerna försvinner inte under ominstallation,lr crashning man måste ta bort dem själv jag kanske skaffa en ny dator jag vet inte............................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 va inte bara sur på Tigern!! va sur på mig också och alla andra som också sagt samma sak sry KENDAL neeeeeee de e lugnt men ni kunde faktiskt frågat ifall ja klarat det först skit samma det e lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts