Ceone Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Vad är det skämmigaste/klantigaste du har gjort på gta vice city??? Mitt var när jag på den uppgiften man skulle råna banken . så när alla swats kom in börja jag kasta granater överallt så jag döda mina medspelare och de blev mission failed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) På Death Row, så hade jag skjutit VARENDA gubbe. Trodde jag. När jag gick in i rummet där Lance var, såg jag ett till gubbe. Jag sköt mot honom, men missade och träffade Lance istället... Misson Failed! Redigerad 18 maj, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Typ samma sak men det jag gjorde var att jag skulle skjuta en som stod framför Lance och så ska jag ha lite skojja så jag tänkte skjuta honom på håll med snipern i grenen men jag kom typ en halv mm under grenen så jag träffade Lance och så blev det mission failed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 när jag dödade sonny :"> sköt sonny innan det stod "kill sonny" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag sköt Lance en gång, fast det var med vilje för att han satt fast i väggen och kunde inte komma loss (bugg). Så jag sköt honom för att försöka uppdraget igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag gjorde uppdraget Death Row och när jag var på väg därifrån dök det upp en gubbe som jag hade glömt att skjuta en bit bakom Lance... för att styla lite tänkte jag att jag skulle snipra honom över Lances axel men kulan träffade naturligtvis inte gubben utan Lances huvud.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 jag sköt lance när man skulle sno mobilen från leo.. men de var bara för att testa, för då hade jag nyss börjat spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Stackars LANCE alla värkar skjuta honom :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Stackars LANCE alla värkar skjuta honom Han är en förädare Det skämmigaste som har hänt mig var uppdraget då man skulle sjussa en VIP till flygplatsen, men det kommer ju alltid en taxibil från sunny lane och snor VIPn, så jag meja och krasa och till slut i T korningen mellan vägen som går från sunshineautos möter det cubanska området, så slog han in i en vägg och efter kommer jag med hög hastighet och bromsar tills jag blir blå, men, det hjälpte inte, så jag drämmer rätt in i VIPen! Mission failed! Redigerad 18 maj, 2004 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CiR3 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 på Guardian Angels när man ska skutsa Lance till Diaz så pajade Lance bil och då gick jag ut för att fixa en ny då följde Lance efter mig och blev Påkörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Dödade Diaz och snodde hans skottsäkra bil i uppdraget "Guardian Angels". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 På det där uppdraget "Sir, yes Sir" när det är en militär konvoj. Jag skulle testa vad som hände om man slog en snubbe. så jag spragn brevid en militär och slog honom i bakhuvud, då började dom skrika och tog fram sina vapen och blev galna, och innan jag visste ordet om det låg jag på marken. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 min kompis klara ett svårt uppdrag efter fera fösök så när han hade klarat de så hoppa han ner i vattnet utan attt ha sparat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 kan väl säga att mitt öde är att misslyckas 234892342034 gånger på checkpoint charlie innan jag klarar det. det brukar oftast gå till på så sätt att jag krockar och ramlar uop och ner (vid samma ställe varje gång typ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 min kompis klara ett svårt uppdrag efter fera fösök så när han hade klarat de så hoppa han ner i vattnet utan attt ha sparat smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Dödade Diaz och snodde hans skottsäkra bil i uppdraget "Guardian Angels". är detdär admiralen skottsäker? om det är så,så måste väll admiralen vid vercetti estate oxo va det väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 är detdär admiralen skottsäker? om det är så,så måste väll admiralen vid vercetti estate oxo va det väll? vart står den då????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 vart står den då????????? brevid limon vid vercetti estate.. står slarvigt parkerad in på snedden där iaf lite senare i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 det jobbigaste som händer mig måste vara att jag tar en apache och så försöker jag speeda på så mycket som möjligt (då måste man ju luta rätt mkt framåt) så att det slutar med att jag hela tiden åker ner i vattnet och jag vill hela tiden få mer o mer fart men jag misslyckas alltför ofta. En annan grej är att när folk skjutit sönder min helikopter (oavsett sort) trycker man ju på tutaknappen för att den ska stabilisera sig. medan helin brinner trycker jag TAB men för lite, så att den istället sprängs när jag sitter i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 är detdär admiralen skottsäker? om det är så,så måste väll admiralen vid vercetti estate oxo va det väll? Ja, Admiralen i uppdraget är skottsäker, men inte den som står på Vercetti Estate. Jag tror inte det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts