Jump to content

Tjejer

Cortez
 Share

Recommended Posts

1. Om du tycker att du är fet så är du antagligen det. Fråga inte oss hela tiden.

2. Lär dig hela toalettlocksproceduren: Om det är uppfällt så är det bara att fälla ner det. Enkelt!

3.Födelsedagar, alla hjärtans dag och årsdagar är inte till för att se om vi kan hitta den perfekta presenten. En gång till.

4. Om du frågar en fråga som du inte vill ha svar på, var då beredd på ett svar som du heller inte vill höra.

5. Det finns tillfällen då jag inte tänker på dig. Acceptera det.

6. Fråga mig inte vad jag tänker på om du inte är beredd att diskutera saker såsom navelludd, lumpen och Ferrari.

7. Shopping är inte en sport.

8. Att gråta är utpressning. Gråt om du måste, men var beredd på att vi inte tycker om det

9. Be om det du vill ha. Subtila vinkar funkar inte

10. Att stå upp och pinka är mycket svårare än att sitta. Det är totalt omöjligt att sikta rätt varenda gång.

11. De flesta killar äger två eller tre par, så varför tror du att vi är kvalificerade till att, bland trettio par skor, leta fram ett par som passar till din klänning?

12. ”Ja” och ”Nej” är klart godkända svar.

13. Fejka inte. Vi är hellre ineffektiva än förda bakom ljuset

14. Om inte du tycker om flickorna i Café och Slitz, så tro inte att vi tycker om såpoperakillarna.

15. Låt oss titta. Om vi inte får titta på andra kvinnor, hur ska vi då kunna veta hur snygg du är.

16. Det spelar ingen roll vad du säger, din förra pojkvän är idiot

Sådeså.!

LÄS och LÄR brudar! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*host* Vi hade ju sagt att jag var en tjej!

Dessutom är allt det där FEL!

Shopping är en sport! Det gäller att få bäst pris, hitta saker som passar, är snygga, bra kvalitet!

du kan inte va tjej! på din profil så står det att du e kille/man och din msn är nåt på erik... och det är killnamn..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker vara aktiv! :mellow: (Ni har väl inte glömt bort mig? Martins flickvän)

Har dock inte hunnit vara här något mycket eftersom David (hans lillebror) har haft så många kortdagar och special dagar och så vidare, och Martin har varit på "jobbet" så mycket att jag inte varit här något på länge! (Eftersom jag inte har någon dator hemma hos mig själv (Och Martin har inte heller någon egen men han är hemma hos sin familj ´ganska ofta (ängel)

Fast han bad mig hämta en sak hemma hos hans familj och nu skulle jag bara låna deras dator att kolla på www.vk.se om nåt intressant har hänt idag och då passade jag på att smyga in här :)

Säg inget om inga tjejer på forumet viggle :angry:

(För er som är nya och inte vet vem jag är, egentligen är inte sh0nuff tjej men jag är hans flickvän som slösar energi på hans konto, vem orkar skapa ett nytt?.... dessutom har jag ingen email.)

Redigerad av Sh0NuFF
Länk till kommentar
Dela på andra sidor