R2D2 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Har ett skolarbete om HippHipp....men har knappt något fakta alls. Vet nån var det finns fakta? Har redovisning den 3 juni...så lite bråttom är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Testa svt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Ett tips är ju att kolla på SVTs hemsida eller kanske söka lite på google, jag har förövrigt alla dvdfilmerna och en massa annat crap, så har du några frågor e de bara att säga till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Här borde det iallafall stå lite: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2807 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 hehe, vilket jävla ämne =P om du om du sätter in 100kr på mitt konto så skickar jag sässong ett (DVD) till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Jarå, lite kan man väl. Karaktärer: -Kajan, en hysterisk brandchef. -Tiffany Persson, över viktig, skrikig, 40-årskrisdrabbad dam med uppmärksamhetsbehov. -Raoul, inkastare på porrklubb. -Den där nyhetskorren med språkbesvär, totalt inkompetent. Det kanske räcker med karaktärer. Annars har ju Hipp Hipp sänts i 2 säsonger. Programledarna heter Anders och Johan. De fick även ett pris som bästa komiker under en sorts gala i Montreal. Programmet blev ett av SVT:s mest populära då det sändes, och programmets "trademark" är den "trummande bebisen" i slutet av varje program. Kanske kan uppdatera med mer info. -Och förresten, jag har "hipphipparnas" autografer! Lycka till med ditt arbete! Redigerad 18 maj, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 hehe, vilket jävla ämne =P om du om du sätter in 100kr på mitt konto så skickar jag sässong ett (DVD) till dig Ledsen...men jag har [Dehn ewl-tee-matah deh-weh-deh baw-ksenn], DVD-box med säsong 1, 2 plus 6 timmar extramaterial. Har kollat på SVT...men hittar inte överdrivet mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Ledsen...men jag har [Dehn ewl-tee-matah deh-weh-deh baw-ksenn], DVD-box med säsong 1, 2 plus 6 timmar extramaterial. Har kollat på SVT...men hittar inte överdrivet mycket Det verkar ju finnas en del experter här(Jag är halvt expert ). Några fullsmockade sidor på nätet lär du nog inte hitta. Det är väl bara fråga på det du vill veta! *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Aahh.. jag har sett föreställningen med dom på olympen i lund Fruktansvärt bra.. hipphipp.nu Man stöter ju på Anders å Johan lite då och då i Lund också.. (pluggar i lund). =P Han som bl.a spelar Tiffany (vet inte om han heter Johan eller Anders) pluggade på lunds universitet, nån teaterkurs. Han har endast 10 akademiska poäng (i genomsnitt läser man 20 per termin). Han spelade runt på en massa teatrar.. fick in en fot i media. På tidiga 90-talet var han med i några såna familjeunderhållningsprogam som gick då.. (typ Gäster med Gester).. Han finns med på ett litet inslag på Robert Gustavssons film Ur Löjlig Synvinkel.. Anders och Johan får de flesta idéer till programmet HippHipp! när dom sitter och spånar idéer på Espresso House i Lund =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Crice, shit va lång post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Anders och Johan får de flesta idéer till programmet HippHipp! när dom sitter och spånar idéer på Espresso House i Lund =P Där dom förövrigt har jävligt gott kaffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Några fullsmockade sidor på nätet lär du nog inte hitta. Det är väl bara fråga på det du vill veta! Ok..... Lite om hur dom träffades Hur dom fick idén När dom började Lite basfakta om var dom bodde som små (och bor nu), Familj....skola.....allt möjligt. Redovisningen ska hålla på i 15 minuter ungefär....och så ska jag ha 5 minuter film...så lite mer fakta så lär jag klara mig. Tack för all hjälp hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 15 minuter holy crap. declare yourself dead my friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 15 minuter holy crap. declare yourself dead my friend Ja...jag får nog göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Crice, shit va lång post. I messed up... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ok..... Lite om hur dom träffades Hur dom fick idén När dom började Lite basfakta om var dom bodde som små (och bor nu), Familj....skola.....allt möjligt. Redovisningen ska hålla på i 15 minuter ungefär....och så ska jag ha 5 minuter film...så lite mer fakta så lär jag klara mig. Tack för all hjälp hittills Kan nån eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) Kan så där om hipphipp. Dom spelar in avsnitten i malmö. och jag har själv sett en teater på dom i 3timmar så j*vla ball de va! specielt tony och sunken www.hipphipp.nu Redigerad 23 maj, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ok..... Lite om hur dom träffades Hur dom fick idén När dom började Lite basfakta om var dom bodde som små (och bor nu), Familj....skola.....allt möjligt. Redovisningen ska hålla på i 15 minuter ungefär....och så ska jag ha 5 minuter film...så lite mer fakta så lär jag klara mig. Tack för all hjälp hittills Vet verkligen ingen? :'( :'( :'( :'( Ska göra klart det idag.....så om nån kan svara snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Vet verkligen ingen? :'( :'( :'( :'( Ska göra klart det idag.....så om nån kan svara snabbt kolla på hipphipp.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts