Jump to content

nya saker om bilar,om bilar,hur man kör och sånt

Share

Recommended Posts

hej!

jag är lite intresserad om vad det finns för bilar och om bilarna kommer vara låsta och om man kan öppnad dom på något sätt.

kommer det finnas nya saker som man kan göra när man sitter i bilden tex om man kan köra med två hjul eller om man kan öppa dörren och slå ner någon med den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej!

jag är lite intresserad om vad det finns för bilar och om bilarna kommer vara låsta och om man kan öppnad dom på något sätt.

kommer det finnas nya saker som man kan göra när man sitter i bilden tex om man kan köra med två hjul eller om man kan öppa dörren och slå ner någon med den?

Man kan ju bara spekulera..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL!! Inga i min klass gillar så mykke GTA som jag.. vissa kanse e lite lite grann.. Men jag e den väärsta !!.. Typ skriver på bänkarna " VILL HA GTA:SA "
d har ja faktiskt gjort me! LoL

Hoppas bilarna får bättre bromskänsla...! Man ska inte behöva tvärbromsa utan man kan ta det lugnt också... 

ja håller me!

om man trycker lite på bromsen i VC så blir d ändå en fet tvärbroms! om man trycker lite sa ska han sakta ner sakt och mjukt men om man trycker hårt så ska han tvärbromsa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stinger kommer troligen vara med för den har varit med i alla GTA-spel hittils.  :D

Bansheen kommer nog vara samma bil från GTA Vice City pga att Bansheen baseras på Chevrolet Corvette som tillverkades från 1983-1996,och att GTA SA utspelar sig i början av 90-talet, men jag kan gissa på att den kommer komma som en cab version!

Banshee:

banshee_pt_205960_2.jpg

Chevrolet Corvette 1983-1996

Redigerad av don_salvatore87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor