coca Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 É de nån som har den riktiga kartan på GTA-SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 bara dom på rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 bara dom på rockstar Kan inte dom på R* ge ut lite nya bilder, kartor o mer info.. börjar bli lte vajjig nu !!.. måste ha mer info !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag börjar bli smått galen!!! Snart släpps nog några nya screenshots...förhoppningsvis! Hade varit skönt att få lite in-game bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag börjar bli smått galen!!! Snart släpps nog några nya screenshots...förhoppningsvis! Hade varit skönt att få lite in-game bilder. Ja ingame bilder skulle aldrig sitta fel. Men jag vill ha mer info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts