lalilelulo Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Hej hå! Ska försöka mig på att göra något litet mission el liknande så KalleR håller sig lugn men är fattig på idéer vad uppdraget skall handla om.. nån som har nåt intressant att komma med? Stort som litet.. vill ju gärna få ner han på knä så han tiger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Kan du mission kodning? Fan vad nice isf.. Om du vill göra nått lätt så ska du ju bara göra nån tidsbana men en bil som du har ställt ut nån stans... Det borde ju inte vara så svårt att göra.. Om man gämför med nått vanligt vc mission.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 hehe, jag känner mig hedrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 hehe Nej jag kan faktiskt ingenting, ännu! Men vadå, sommaren är ju snart här och vad kan man bättre göra än att hänga på playa de vice city i väntan på san andreas Precis det där med time tracking verkar inte så svårt.. får följa upp det o se hur det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 hoppas du lär dig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hehe Nej jag kan faktiskt ingenting, ännu! Men vadå, sommaren är ju snart här och vad kan man bättre göra än att hänga på playa de vice city i väntan på san andreas Precis det där med time tracking verkar inte så svårt.. får följa upp det o se hur det blir hur ska du lära dig? VILL OXÅ LÄRA MIG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Skulle va kul med nåt racinguppdrag, som inte försvinner då man har klarat av det. Skulle även va kul att dra nytta av flygplatsen för en gångs skull. Kanske typ 10 varv genom en bana utmarkerad med checkpoints på just flygplatsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Skulle va kul med nåt racinguppdrag, som inte försvinner då man har klarat av det. Skulle även va kul att dra nytta av flygplatsen för en gångs skull. Kanske typ 10 varv genom en bana utmarkerad med checkpoints på just flygplatsen... Har du provat streetracen på sunshine autos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mud Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Han var nog ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Han var nog ironisk Antagligen. Eller också helt blåst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts