Pimpen Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Så här vill jag att kartan ska se ut. Nästan som Jackers men skiljer sej ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Vill se stoffe göra en karta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Jag tror det typ kommer att bli såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Fast R* egen lär ju bli bäst! DETTA BLIR MIN 1000: NDE POST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag vet att det är olagligt att dra upp gamla trådar (speciellt Jacker som kan vara på dåligt humör ).. Men hans karta var gasnka bra..Nästan rätt..Fattas bara dom där floderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det är inget brott mot reglerna att dra upp gamla trådar så länge det man skriver är vettigt men vi vill helst inte att folk gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Ja d ska va skitlångt mellan varje! så om bilen går sönder mitt i öknen får man ta en låååång promenad eller försöka lifta tebax! Verkar som om du borde ta och minska din sign Ser lite jobbigt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Verkar som om du borde ta och minska din sign Ser lite jobbigt ut.. Ska du säga! Förresten... det där kartan var ju faktiskt väldigt nära asså! Jäkligt nära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ska du säga! Förresten... det där kartan var ju faktiskt väldigt nära asså! Jäkligt nära! Va fan vill du? Ska du lägga i dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 HAn hadde ju bara städernas platts rätt, inget annat Och så målade han ju bara en dålig bild av värkligheten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 HAn hadde ju bara städernas platts rätt, inget annat Och så målade han ju bara en dålig bild av värkligheten!! Sant ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts