Miami_vice88 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Tuffing... Klart man ska ha ensamrätt på sin signatur och avatar! håller icke me!! Om man inte GJORT/är på bilden sj så ska man såklart inte få sno den men den jacker har o dom e ju nte gjord av dom, alltså kan vem som F*c*ing helst ha den GD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag har svårt att tro att spelet blir sådär stort med tanke på att det bara skulle vara 5 ggr större än Vice City. Var det inte så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 så här föreställer jag mig att San Andreas är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 lol! Varför ligger inte Golden Gate inte SF? Och alla städer ska ju ungefär lika stora, så varför är LV störst? + Att LV är en väldigt liten stad, består egentligen bara av en motorväg som drar igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 lol! Varför ligger inte Golden Gate inte SF? Och alla städer ska ju ungefär lika stora, så varför är LV störst? + Att LV är en väldigt liten stad, består egentligen bara av en motorväg som drar igenom. Så du tycker att en stad med 1,5 milj invånare är "väldigt liten"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Här e en liten karta i VÄLDIGT mycket förminskat format!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Den är inte så fancy men d e va man får på 2 min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Här e en liten karta i VÄLDIGT mycket förminskat format!! Snyggast och bäst hittils! Läcker! Sådär vill jag ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Här är mitt bidrag: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/aaaaaaaaaaaa.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 det där fängelset lär ju vara med också nu kommer jag inte ihåg vad det heter men alcatraz eller nåt sånt coolt!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Snyggast och bäst hittils! Läcker! Sådär vill jag ha det! Fan va sjyst Okka! Det tog typ bara 2 min att göra den! hehe Men den rätt verklighetstrogen eftersom städerna lika i deras riktiga väderstreck jämntemot varann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Snyggast och bäst hittils! Läcker! Sådär vill jag ha det!Fan va sjyst Okka! Det tog typ bara 2 min att göra den! hehe Men den rätt verklighetstrogen eftersom städerna lika i deras riktiga väderstreck jämntemot varann! Städerna ser små ut jämfört med resten av landskapet men mellan rummet mellan varje stad ska va jättelångt! det där fängelset lär ju vara med också nu kommer jag inte ihåg vad det heter men alcatraz eller nåt sånt coolt!!!!!!! Det är inte alls sagt att Alcatraz ska vara med men förhoppningsvis så är d det! hade vatt fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/chokladmouse.jpg Snygg va? EDIT ::: Foo har hjälp till att rita den här ::: Redigerad 20 maj, 2004 av Blade87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 tyvärr ska det vara landsbyggd i mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/chokladmouse.jpg Snygg va? EDIT ::: Foo har hjälp till att rita den här ::: lol-karta, men ball ändå.. Är det blåa vatten eller? Redigerad 20 maj, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/chokladmouse.jpg Snygg va? EDIT ::: Foo har hjälp till att rita den här ::: Haha, Så där ska kartan vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 lol de är typ en soldat eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Här är mitt bidrag: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/aaaaaaaaaaaa.jpg enligt mig e det snyggast hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Tycker min ( ) och Miami_vice88's var snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Det verkar som om mina kartor är poppulärast, Jag hoppas att den jag och blade har gjort blir den riktiga kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts