Jacker Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag gjorde den lite snabbt i Paint så den är inte så bra... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Här är en med vägar. Kollade i en Atlas hur det såg ut kring det området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Om du förstorar kartan ungefär 5 gånger så kanske det kan se ut som GTA:SA, och lite mer detaljer liksom...men rätt så bra för kort tid i Paint...Fantasi har du iaf. Och ingen har ju kommit med nåt bättre här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Varför har du snott min avtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 amen alla har ju den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Haha! Ungefär något sådant har jag också tänkt mig att den ska vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Haha! Ungefär något sådant har jag också tänkt mig att den ska vara! hoppas det blir typ sådär och lång imellan. Men inte för lång satt de tar en halvtimme o köra imellan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 amen alla har ju den! Man ska inte sno folks avtars, det är nog flera som håller med mig! Om ni kollar är det precis den jag ladda upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Alltså det är ingen direkt unik avatar.... du har väl bara klippt ut en bild du snott från Rockstar Games? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 hoppas det blir typ sådär och lång imellan. Men inte för lång satt de tar en halvtimme o köra imellan . Jo det ska vara så långt så man tycker det är jobbigt att åka att flyga ditt, då blir det som allra bäst tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Väldigt imponerande karta! Men vem vet du har kanske rätt, något liknande det kommer det i alla fall vara, fast större! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 har ni sett kartan över las vegas någon gång??.. där finns en massa öken + en s.k " Area51 ".. där studerar dom typ nästan alla möjliga saker.. spec UFO's.. Men kartan där e lite annorlunda än den Jacker gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Här är en med vägar. Kollade i en Atlas hur det såg ut kring det området. rät t rba faktiskt. f Redigerad 18 maj, 2004 av GTA_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 hoppas det blir typ sådär och lång imellan. Men inte för lång satt de tar en halvtimme o köra imellan Ja d ska va skitlångt mellan varje! så om bilen går sönder mitt i öknen får man ta en låååång promenad eller försöka lifta tebax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Man ska inte sno folks avtars, det är nog flera som håller med mig! Om ni kollar är det precis den jag ladda upp! W0rd han snodde min signatur men nu har han tydligen fått en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Men fan! d e nte viktigt! om nån vill ha Randy Rhoads(världens bästa gitarrist) som avatar så be my fucking guest fucker o sno min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Men fan! d e nte viktigt! om nån vill ha Randy Rhoads(världens bästa gitarrist) som avatar så be my fucking guest fucker o sno min!!! Tuffing... Klart man ska ha ensamrätt på sin signatur och avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 alltid när nån säger san andreas tänker jag på detta område.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Den var grym, men lite flummig (no offence). Alla städer ska ju va lika stora också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 men asså allt är oproportionsenligt. (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts