Game_X Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Min dator är dum. När jag sitter och gör nånting, t.ex. Photoshop, Flyttar filer på datorn o.s.v. så kommer den där blårutan... Det står olika fel varje gång.... FILE_LIST_CORRUPT MEMORY_MANAGEMENT Sen bukar jag kunna få: Ntfs.sys När HDD'n var formaterad i FAT32 blev det Fat32.sys istället... Tekninska specs. Asus A7V333 AMD Athlon 1333 MHz 256 mb DDR ram Club Radeon 9200, 128 mb. TV-Out, AGP 8x Samtron 76E (Skärm) Samsung 52x Max 1 x 40 gig + 1 x 20 gig + 1 x 160 gig = 220 gig Min pappa pratade med en på vår lokala datorbutik, och han sa att det kan bero på gammal grejjer ihop med nya drivrutiner. Kan det vara det? Den ska ändå uppgraderas när vi får råd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Hmm, prova med scandisk eller defrag ... nä men det verkar vara nåt med filsystem som e lite trasigt. Tror att formateringen är en bra lösning annars kanske du borde kolla virtual memory inställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ojdå, glömde... Det är 4:e formateringen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 men give it a rest.. verkra som om enda lösningen är ny hdd .. hoppas det är den äldsta/sämsta hddn (den på 20) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 men give it a rest.. verkra som om enda lösningen är ny hdd .. hoppas det är den äldsta/sämsta hddn (den på 20) NÄ NU!! IRQL_NO_LESS_OR_MORE När jag skriver!!! :'( C ya 20 gigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Kör en scandisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Ja eller fixa nåt avancerat lagnings program som norton typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts