Undertaker Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Hej jag har hört att folk säger att Glassbilen uppenbaras när man gör Polisuppdrag men, det kommer inte fram en jäkla glassbil. Måste man vara på något speciellt ställe??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Jag hittade en glassbil när jag körde omkring vid Cedar Grove (tror jag det hette) Vid huset där man får sista uppdraget vid serpentinvägarna i SSV. Men jag var inte på nåt polisuppdrag jag bara körde runt i en polisbil!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Nere vid hamnen i portland såg jag den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 När jag klarat kring 70 uppdrag med brandbilen så fick jag släcka en Glassbil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Jag fick släcka tre glassbilar i rad när jag gjorde uppdrag med brandbilen.. hade dock gjort fler än 50st i rad innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Ok tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 e den typ som GB bilen??? för då tror ja jag också har sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Nehe det är inte typ som GB bilen den är helt annorlunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 den har en fet mjukglass(eller nåt liknande) på taket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 de sitter typ en chokolad grej i glassen me va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 JA EXAKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 Ja såg nere i hamnen på portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts