Haggard Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag har lånat TCSOLA av en kompanjeros, och har klarat till Episode V Mission 7 (tror jag), på 3 dagar. De är ganska bra med tanke på att jag aldrig haft liknande spel tidigare (har tex inte gta.) Man ska iallafall slåss mot en kinesmes på taket, vilket är skitsvårt. Om man trycker "Continue story" så kommer man till Ending Movie, är spelet slut där eller??? Jag har läst folk här på forumet som är på Episode 6 och så. Sen var det många uppdrag jag inte kände igen, får man olika uppdrag beroende på hur man klarar det? Uppdrag jag hoppat över är Sneaking into russian spa, busting lola och drive(?) downtown, sen har jag klarat resten. Nån som har några tips?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Det har hänt nåt liknande för mig..Oförklarligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag har klarat längre nu, men Busting Lola och Bad Politics är skitsvåra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Va? Jag kom vidare men jag gjorde ALLA episoder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det finns 3 alternativa slut man måste ha klarat alla episoder till 100% för att kunna spela dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är man Good Cop fpr man tillgång till alla... är man Bad cop får man bara tillgång till de dåliga... beroende på vart man är i historien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts