Ceone Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) Tja! jag är en nybliven noob i att modda . (gäller gta vc) Har lite frågor om programet : Zanoza modeller 1. hur färläger man? 2. Något tips hur man bygger lättare? 3. Hur man man ens grej ihålig?? Hade tänkt göra ett hus men behöver lite hjälp Tacksam för svar! Redigerad 17 maj, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 du jag håller på att göra en hus guide är klar idag eller imorron där står det hur du bygger ett ihåligt hus och hur du kanske lägger in en stol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) Hehe man färglägger inte man UV mappar (texturerar). Det står i Hultenius guide hur man gör om man vill krångla med zmodeller alltså . Alltså själv använder jag blender och konverterar filerna men jag har inte fått det å funka 100 % än. men det är bara lite inställningar. Copstar, bra , tänkte också skriva en tutorial fast då på mer hur man lägger in objektet och ide, ipo, col o allt sånt (en alternativ/förbättring till Hultenius guide) jag kanske tar och skriver en om hur man kan ersätta zmodeller med Blender Redigerad 17 maj, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts