Arvid Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Ja väldigt, jag kan försäkra alla att jag i alla fall inte tänder på dem, jag har typ varit i strippklubben 3 gånger... haha tror du folk går dit för att titta på tjejerna? de flesta besöker nog strippklubben för att panga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Hoppas att det finns en stripp klubb med bra grafik och så Vad säger ni? finns ju en på GTA VC s varför inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Eller inte Haha lol! jo d hade vatt bättre men tvivlar på att Rockstar hade tillåtit det! DOm hade säkert velat men p.g.a alla GTAfan´s mammor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 haha tror du folk går dit för att titta på tjejerna? de flesta besöker nog strippklubben för att panga... "I fuck around and get hardcoooore" - Notorious B.I.G - Warning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 haha tror du folk går dit för att titta på tjejerna? de flesta besöker nog strippklubben för att panga... så klart man går dit för tjejerna :"> ( ) Har typ vart där 2 gånger eller nått Men om de blir snygga i sa kanske man ska besöka de lite oftare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 strippklubb spelar ingen roll för mig....men de e ju endå rätt coolt.... bara man inte f¨år ett sånt segt uppdrag som att kolla på en tjej o betala henne 600 dollar.... nåt bättre som att hämta en strippa mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 håller verkligen med colorado Vem var det ens som upptäckte att man skulle sitta där i 10 min o se på bruden Jag skulle iaf inte tänkt på det i första taget hehe. Mer flickor åt folket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts