Diaz Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Hoppas att det finns en stripp klubb med bra grafik och så Vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ja, om man tänder på animerade tjejer så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 klart de kommer finnas strippklubb GTA spelen blir ju bara mer o mer sexualtiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Diaz vet du vad jag säjer? jag säjer så här att du är anningen pervers... Vet du vad jag säjer mer? Fortsätt med det Men jag tycker det är lite mesigt att du ser kvinnor som "objekt" och om du inte gör det så verkar det så iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 dom ska vara lite mer nakna men det är kul med strippklubben i vc, och hoppas man kan ha ett stripp-företag i vc :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Haha... horny n3rds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Diaz vet du vad jag säjer? jag säjer så här att du är anningen pervers... Vet du vad jag säjer mer? Fortsätt med det Men jag tycker det är lite mesigt att du ser kvinnor som "objekt" och om du inte gör det så verkar det så iallafall! va e d för konstigt me att vilja ha en strippklubb?!?! D e bara fett! Klagade du på att d fanns en i VC eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 det e ju bara skönt med en strippklubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 en bordell kanske är nästa steg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 men det är kul med strippklubben i vc,och hoppas man kan ha ett stripp-företag i vc:"> ?vadå hoppas man kan ha strippföretag i vc, de finns ju redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 en bordell kanske är nästa steg?? haha fan va ballt! Så går man in i ett rum så blir skärmen svart så kommer man ut med 200 i health! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 haha fan va ballt! Så går man in i ett rum så blir skärmen svart så kommer man ut med 200 i health! LOL Ja det hade vatt nått! Nice, men för att få de 200 i health så hade man nog fått betala en hel del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Det kommer säkert finnas! Åh vad jag längtar, tänk...efter att man har glufsat i sig sin femte hamburgare tar man sitt feta arsle till en stripklubb med sin mountainbike med ett leende på läpparna...det ända sättet en storvuxen kille kan få lite rumpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) ???vadå hoppas man kan ha strippföretag i vc, de finns ju redan? strippkulbb finns i vc, ett företag menar jag flera strippklubbar. ungefär som du döper ett företag till greenis och så finns de kanske 5 såna mi stan Edit: min brors användare såg inte de, de är jag kariya Redigerad 17 maj, 2004 av siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Det kommer säkert finnas! Åh vad jag längtar, tänk...efter att man har glufsat i sig sin femte hamburgare tar man sitt feta arsle till en stripklubb med sin mountainbike med ett leende på läpparna...det ända sättet en storvuxen kille kan få lite rumpa! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Det kommer säkert finnas! Åh vad jag längtar, tänk...efter att man har glufsat i sig sin femte hamburgare tar man sitt feta arsle till en stripklubb med sin mountainbike med ett leende på läpparna...det ända sättet en storvuxen kille kan få lite rumpa! Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Det kommer säkert finnas! Åh vad jag längtar, tänk...efter att man har glufsat i sig sin femte hamburgare tar man sitt feta arsle till en stripklubb med sin mountainbike med ett leende på läpparna...det ända sättet en storvuxen kille kan få lite rumpa! Hehe fan!!nu längtar ja mer! LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 ....så blir skärmen svart.... Eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Ja, om man tänder på animerade tjejer så.. Va då är man pervers då eller? Ha Ha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Va då är man pervers då eller? Ha Ha!! Ja väldigt, jag kan försäkra alla att jag i alla fall inte tänder på dem, jag har typ varit i strippklubben 3 gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts