Topp3 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 @Topp3: 3 rullar.. Vi hade bara en rulle.. Inte ens en hel föresten.. Då är det väl jag som har stort huvud eller tjejen som är klantig. Btw., toapapper, så du inte tror jag snackar om typ GIGANTISKA A3-rullar eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Här snackar vi toapapper.. Sånt man torkar sig i röven med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Varför satte du dig inte på party brillorna för då?... det skulle ju blivit den bästa avtaren i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Varför satte du dig inte på party brillorna för då?... det skulle ju blivit den bästa avtaren i så fall Jo, jag sa det med.. men jag hade inte med dom till skolan den dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 fint stellan du e la roligt du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 fint stellan du e la roligt du! LoL! Ditt fett.. Har du blivigt medlem nu.. Om ni undrar så är NiXor killen i röd tröja på bilderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiXor Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 mm ja har blivigt medlemm hihiih...kul att sitta o lira codename Gordon eller?? ha de fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts