GTA_Erik Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Är det någon som vet hur man får till handling-filen? Om man kopierar från readmen funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 kopiera raden från en bra bil typ hotring, ändra sedan efter behov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag tänkte att det borde finnas någon som fått till den som kunde dela med sig, men jag får väl prova mig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 försökte inte ^MeTaNoLiC^ hjälpa dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 försökte inte ^MeTaNoLiC^ hjälpa dig eller? Gossemossetiger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Förlåt mig för min oschyssthet, men jag skulle bra gärna vilja ha handlings siffrorna till Nissan Skyline. Men tack för din hjälp ^MeTaNoLiC^! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts