Miami_vice88 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 D står att man kan göra inbrott men att det inte blir enkelt! Då e d nog inte bara att storma in och döda alla o ta pengar utan massa mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 men man borde ju kunna bara storma in skjuta ner alla och ta grejerna och sticka snabbt som f*n.......... det borde inte vara upplagt så att man måste planera varenda liten detalj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 men man borde ju kunna bara storma in skjuta ner alla och ta grejerna och sticka snabbt som f*n.......... det borde inte vara upplagt så att man måste planera varenda liten detalj nte minsta detalj kanske men planera helheten iaf!! d hade vatt skitballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Allvarligt inte reality på sin hp! Det är så i The Getaway och det suger getsäck bara så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 hm.. helt ärligt tror jag att det kommer upp en liten grej som det visar hur mcyket folket i huset som man ska råna börjar bli uppmärksamma därför ska man planera vilka vägar man ska gå in m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det jag oroar mig endel över är kameran. Kameran i GTA är inte direkt så väldigt anpassad för små rum, utan stora öppna gator. I VC hade dom ju ofta ganska stora um man kunde vara i, t.ex. Mailbu, men om man ska göra inbrott i ett ruckel så kan det nog bli problem, speciellt om man måste kunna skjuta och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 1: Aktuell tråd? 2: Kameran har ju förbättrats vad jag vet. man ska kunna snurra runt med kameran runt spelaren, á Splinter Cell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 1: Aktuell tråd? 2: Kameran har ju förbättrats vad jag vet. man ska kunna snurra runt med kameran runt spelaren, á Splinter Cell... 1: Såg inte det, den låg överst (han innan mig väkte den till liv) 2: Iofs, ja ja, vi får väl helt enkelt vänta och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uncel sam Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Redigerad 6 augusti, 2004 av uncel sam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Dom tar väl bort den funktionen också.. Men hoppas det funkar på ett bra sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Eller så är det så simpelt att inte bli upptäckt...tror iallafall att det kommer bli ruggigt kul efter vad man har sett på inbrottsbilden! Jag har inte vart här på ett tag. Kan man få en länk till den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 skulle vara fett och komma in genom ett fönster och komma bakom en människa i huset och strypa dom med rep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 skulle vara fett och komma in genom ett fönster och komma bakom en människa i huset och strypa dom med rep hehe det skulle vara kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 JAG tror inte att spelet kommer att vara sååå överdrivet som det sägs här.. Tror också att det kommer vara jävligt svårt att göra inbrott..och jävligt svårt att klara sig därifrån.. Någon som vet något om dom tänker bygga in fusk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Man skulle ju kunna gömma sig i skuggor och så, så det blir nog lite som Thief-spelen. Redigerad 10 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 kan man göra inbrott? villka bilder? får jag se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Men de i husen skulle ha vapen sa de, så de är det som kan bli svårt Över 90% i USA har vapen hemma, iaf vad jag hört... Så det är inte så konstigt men då ska dom ju inte gå runt med vapen... Iaf tänk dig att du sitter på en kulle 6.03 PM med perfekt vinkel till huset som ligger nedanför... Du ligger där med sniper, och spanar... Plötsligt ser du en gå ut från huset och går iväg, du ser att han går till mataffären samma gata... Då springer du ner sparkar upp dörren, shit, vad händer då? Jo larmet går du blir förrvirad springer där ifrån upp för kullen där din moppe står och du drar iväg! Polis helektopter följer efter dig igenom skog, öknar mm... Du sticker till din hideout och sparar och loadar sedan... När du kommer tillbaka har du inga snutar efter dig och allt är som vanligt *Ursäkta mina ... efter varje mening Redigerad 11 augusti, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 helikopter är iofs snuskit stort pådrag för en inbrottstjuv om det inte begåtts några grova brott.. typ mördat snubben, det ända man egentligen har gjort är å sparka in dörren, det räknar ju dom iofs som va heter det, ni vet inbrott =P kommer tusan inte påå va det heter :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Det kommer vara svårt med inbrott. de är inte de lättaste , men alltså. planera på ett hus som ser fint ut. vänta tills dom lagt sej i huset eller bara inte är hemma . sen är de bara att gå in o inte bli upptäckt av lokalbefolkningen runt omkring, kommer polisen . släpp allt o spring ut av bara fan. men jag har läst att det man skäl säljer man o tjänar stålar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts