Jump to content

Planering av inbrott

Share

Recommended Posts

Jo jag satt och funderade lite närmare kring det daktum att man ska kunna bryta sig in i hus och helt enkelt stjäla saker. Detta ska dock kräva god planering... vilken typ av planering? Ska man stå i fönstert och kika vilka tider någon är hemma? Har man tillgång till en karta över husets interiör? Hur ska man planera ett inbrott egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så är det så simpelt att inte bli upptäckt...tror iallafall att det kommer bli ruggigt kul efter vad man har sett på inbrottsbilden!

var e inbrotts bilden!?!?! jag måste se! är inte alls svårt o döda nån med vapen... hur svårt är det attt döda 5swat killar med MP5 ?? Jätte lätt! :lol:

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kommer antagligen göra SA extremt mycket svårare än VC, så vänta er inte att inbrott kommer vara en dans på rosor.

mm... sen kanske om dom upptäcker att man gör inbrott så springer dom upp på ovanvåningen och ringer polisen så måste man ta grejrna snabbt o sen sticka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mm... sen kanske om dom upptäcker att man gör inbrott så springer dom upp på ovanvåningen och ringer polisen så måste man ta grejrna snabbt o sen sticka!

Antar även att iaf. folk i de rikare kvarteren (som har mer stålar) har råd att köpa fräcka larmsystem som de sätter upp i hela kåken, det borde ju inte förenkla livet för en inbrottstjuv. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kommer antagligen göra SA extremt mycket svårare än VC, så vänta er inte att inbrott kommer vara en dans på rosor.

Joo, det kommer bli mycket svårare - hoppas jag. Det var för lätt att döda poliser, militärer, SWAT-snubbar...om militären skickas efter en enda kille mitt i centrum med (t.ex) en shotgun och killen klarar sig i fem minuter så är det lite väl lätt...

Edit:..och inte så värst verklighetstroget.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor