ViceRuleZ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 För alla som inte har fått spelet än så har jag spelat in några aptitretare åt er Jag hade dock problem med Adobe Premier så jag har fått tagit windows något amatörmässiga "Movie Maker". Förvänta er ingen bra kvalité, jag kanske gör nya filmer senare, det är bara att önska! Nytt: Hellikopteruppdrag (Roligt helikopteruppdrag!) Hellikopteruppdrag (5.7 mb, 1 min) PCJ 600 - Krock (1.5 mb, 18 sek) Introt (2.6 mb, 2 min) finns det cross på vice?? fan va soft om det finns... kan du spela in det om det finns?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 jo det finns jag har vc så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Tack nu blir jag ännu mer sugen tills onsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag ska flytta mitt PS2 till en 28" TV med grymt ljudsystem nu så jag kommer nog inte spela in fler filmer (orkar inte flytta med datorn). Det kanske kommer fler filmer efter helgen dock då jag flyttar tillbaka. Är det ingen annan som har nån utrustning så ni kan spela in filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Startmenyn --> Kör --> moviemk --> ok Så lätt var det Säg till om ni vill ha något speciellt inspelat för jag är sugen på att spela in något nu Jag har dock inte kommit så långt än (uppdrag 7-8) men önska på ni Tackar! Ska prova strax! Ska bara kolla på helikoptern och om GTA2 funkar...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 var det nån mer som fick instruktions bok på tyska:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 För alla som inte har fått spelet än så har jag spelat in några aptitretare åt er Jag hade dock problem med Adobe Premier så jag har fått tagit windows något amatörmässiga "Movie Maker". Förvänta er ingen bra kvalité, jag kanske gör nya filmer senare, det är bara att önska! Nytt: Hellikopteruppdrag (Roligt helikopteruppdrag!) Hellikopteruppdrag (5.7 mb, 1 min) PCJ 600 - Krock (1.5 mb, 18 sek) Introt (2.6 mb, 2 min) hultan jag har en fråga till dig eller medlemarna som har gta vc, var hittar man helekoptern? snälla svara snabt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 var det nån mer som fick instruktions bok på tyska:( Jag fick det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 LOL! Hur kan ni få en instruktionsbok på tyska??? Ni borde nästan ringa ock klaga! Vart har ni köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Hmm... Jag skulle gärna villa se lite när tommy trixxar på MCn, typ åker på bakan o gör en stoppie, de skulle va grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag skulle vilja sen BaZZen ..i action... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Jag har lagt upp en film på en liten helikoptertur nu också! Tyvärr så är det nått jobbigt som blinkar längst uppe i vänstra hörnet men jag kan inte gör någonting åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 jag vill se när Tommy slår till en bil med baseballbat och när han sågar av en dörr med motorsågen katana och de andra melee vapnen skulle oxå vara häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Härligt hultan! cool film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts