Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 För alla som inte har fått spelet än så har jag spelat in några aptitretare åt er Jag hade dock problem med Adobe Premier så jag har fått tagit windows något amatörmässiga "Movie Maker". Förvänta er ingen bra kvalité, jag kanske gör nya filmer senare, det är bara att önska! Nytt: Liten helikoptertur Liten helikoptertur (3.0 mb, 36 sek) Helikopteruppdrag (5.7 mb, 1 min) PCJ 600 - Krock (1.5 mb, 18 sek) Introt (2.6 mb, 2 min) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 snacka om att reta de som inte har spelet.. haha men mm fan vad bra det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Grymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag laddar ner filmen just nu. Men Hultan! Jag har Win XP, men jag hittar inte Mowie Maker... Jag vet att det finns, för jag har sett de! När jag vill ha programmet = Hittar ej Vill inte ha = Hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Men Hultan! Jag har Win XP, men jag hittar inte Mowie Maker... Jag vet att det finns, för jag har sett de! Startmenyn --> Kör --> moviemk --> ok Så lätt var det Säg till om ni vill ha något speciellt inspelat för jag är sugen på att spela in något nu Jag har dock inte kommit så långt än (uppdrag 7-8) men önska på ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Kan du spela in en film på: En cross Bloodring Banger Love Fist Sabre Sabre Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag skulle vilja se en film där han slåss med Katana (samurajsvärd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Spela in en film när man krockar, och hoppar av en motorcykel i full fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Spela in en film när man krockar, och hoppar av en motorcykel i full fart Du har väl spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Ja, Men nån kanske vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 jag vill se allt som har med vc att göra!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Ja, Men nån kanske vill se Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Spela in en film när man krockar, och hoppar av en motorcykel i full fart Jag gjorde en sån nyss, det blev dock ingen superkrock där tommy flög upp 5-10 meter i luften... men bättre en ingenting... Kolla den första posten i denna tråd, den är uppdaterad (snart)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) Jag gjorde en sån nyss, det blev dock ingen superkrock där tommy flög upp 5-10 meter i luften... men bättre en ingenting... Kolla den första posten i denna tråd, den är uppdaterad (snart)! bara 5-10?? ska kolla på den nu. den var grymm! VI VILL SE FLER FILMER! Redigerad 8 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Öhh jag tycker det är rätt så mycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Öhh jag tycker det är rätt så mycket!! Men han flög inte så högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag gjorde en sån nyss, det blev dock ingen superkrock där tommy flög upp 5-10 meter i luften... men bättre en ingenting... Kolla den första posten i denna tråd, den är uppdaterad (snart)! Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Grymm motorcycel film! F*an vad jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Ny film uppe och denna äger allt! Det är ett helikopteruppdrag + infiltrera ett hus, ASKUL! Man skulle nästan tro att detta var det sista uppdraget eftersom att det är så avancerat! Kolla den första posten i tråden, där kan ni ladda ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 OH, Shit fan va snyggt......hehehe flyger över golf banan och skjuter lite, heheh du skulle ha skjutit på dom röda tunnorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts