Jump to content

Gangs?

Recommended Posts

Jag hoppas att det inte bara kommer finnas stora etablerade gäng utan även mindre smågäng av vanliga människor som går runt med vapen och gör gatorna osäkra. Sen tycker jag att gängen borde göra mer än att bara slåss med varandra, dom skulle till exempel kunna råna affärer eller ge sig på fotgängare så att det blir lite mer realistiskt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med arvid jag också, många smågäng.

Dom stora gängen borde vara mer utspridda, att dom har ett område där, ett område där osv.

I Los Angeles borde det vara många småligister på gatorna som bär på knivar och kanske en pistol om kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att det kommer typ två stycken stora mafia gäng. Med kostymer och allt. De två bråkar mycket, de har oftast mafiakrig mit ute på gatan. Sen finns det medelstora gäng: japaner, columbianer osv. Tillsist små amerikanska gäng som slår ned tanter och snor dess pengar. :lol: Hade vart häftigt!

Sen som sagt att det är realistiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe och du talar av erfarenhet? =)..hehe tänk om man blir en junkie i gränden som måste döda för att få pengar att köpa knark för. Så om man inte får i sig nåt så börjar man typ skaka och sånt =)

Haha, aldrig knarkat/druckit/rökt/snusat!

Haha, det hade varit kul, pothead. En riktig lodis...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor