Apan Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Är det någon som vet när det kommer mer bilder på GTA SA eller en Trailer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 vet inte någon sa att dom skulle komma igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Trailer kommer i augusti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Trailer kommer i augusti! Jag kommer inte kunna hålla mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Håller med! Ja håller på att bli galen här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kan vi inte slå oss samman alla här, och göra inbrott på R* kontor och sno det som är gjort av spelet hitils... Vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 jo, för då kommer dom inte att skjuta upp släppet av spelet iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kan vi inte slå oss samman alla här, och göra inbrott på R* kontor och sno det som är gjort av spelet hitils... Vad säger ni? Har inte PS2 men, jag är med ändå! (Gillar att vandalisera, haha (skämt)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Har inte PS2 men, jag är med ändå! (Gillar att vandalisera, haha (skämt)) Vi snor ett ps2 till dig på vägen hem då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Vi snor ett ps2 till dig på vägen hem då Haha, okej! Glider förbi Sony när vi ändå håller på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kan vi inte slå oss samman alla här, och göra inbrott på R* kontor och sno det som är gjort av spelet hitils... Vad säger ni? Gärna !! jag hänger med.. när ska vi dra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kan vi inte slå oss samman alla här, och göra inbrott på R* kontor och sno det som är gjort av spelet hitils... Vad säger ni? i´m in -kommer aldrig att orka vänta annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts