Patrik Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 tja.. vill lära mig att koda, typ mission kodning, programera innom vc.. vet ni om det finns nån tutorial/guide på svenska/engelska? isånnafall kan ni skicka hemsidan? *jag vet att man inte lär sig bara sådär, men nånstans ska man ju börja* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Lär dig C++.. Det ska vara rätt likt det har jag hört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) c++? va e de? var kan man fixa det ifrån? Redigerad 17 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Hett tips: vet du inte ens det så rekommenderar jag dig att INTE börja med mission coding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 öö..? man kan ju inte födas och veta det?!? kan ingen bara säjja istället för att börja tjaffsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 ska du börja lära deii c++ så får du gå å låna en as fet bok på nåt bilbliotek eller nåt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts