Zane Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Hjälp, alltså behöver massa info om socialdemokraterna vet redan om sap.se / socialdemokraterna.se men jag behöver fakta om antalet medlemmar och hur många gånger de vunnit ett val. plz hjälp snabbt....... ska va klart imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Hjälp, alltså behöver massa info om socialdemokraterna vet redan om sap.se / socialdemokraterna.se men jag behöver fakta om antalet medlemmar och hur många gånger de vunnit ett val. plz hjälp snabbt....... ska va klart imorrn Har också jävligt bråttom... ska göra klart två arbeten till imorgon, astronomi (fysik) och miljö (biologi)... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 hehe kul då egentligen kan jag strunta i mitt arbete men jag satsar på VG så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Har också jävligt bråttom... ska göra klart två arbeten till imorgon, astronomi (fysik) och miljö (biologi)... :'( arman, varför sitter du här då? börja arbeta istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 www.mvgplus.com =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 hehe aja redan kolla där nu är det förresten klart, 5 sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Å fy fan va tråkigt det måste ha varit.. 5 sidor? Plugghorse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 jaja men det var framsida och innehållsförteckning inräknat så det är rätt lite jag skrivit egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts