aikjonas12 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag tycker det är jävligt konstigt att spelet inte fick bättre betyg för enligt AikJonas så verkar det var ett helt superbra spel och jag tror faktiskt han Jo visst det fins saker som kunde varit bättre men inget som i alla fall jag stör mig på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jo visst det fins saker som kunde varit bättre men inget som i alla fall jag stör mig på inte jag heller de uppdraget var kul när man gick in i ett hus och sköt massa gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Kan inte någon som tyckte spelet var bra skriva lite fakta om det då skulle ja bli glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts