Jump to content

Driv3r

3reZZ
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag undra över en sak vad ni tror:..

Jag undrar typ om det är att man väljer non av banorna i spelet eller om det ungefär är att man klarar en bana sen blir det typ en film som han tar flyget till en annan bana

Hoppas det inte blir så att man väljer bana för de e rätt bull så va det på 2 och det hata jag det är roligare att tex när man har klarat en bana som man börja bli trött på så blir det en fet film och sen slutar den med att man helt plötsligt är i tex Nice. :D:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undra över en sak vad ni tror:..

Jag undrar typ om det är att man väljer non av banorna i spelet eller om det ungefär är att man klarar en bana sen blir det typ en film som han tar flyget till en annan bana

Hoppas det inte blir så att man väljer bana för de e rätt bull så va det på 2 och det hata jag det är roligare att tex när man har klarat en bana som man börja bli trött på så blir det en fet film och sen slutar den med att man helt plötsligt är i tex Nice. ;)^_^

men datan/konsollen kan inte veta när du e trött på banan... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja för mig var spelet en stor besvikelse. Fiendernas AI till fots är fruktansvärt dålig och siktet är inte heller något vidare.

Men bilkörningen är riktigt fin och likaså grafiken och skademodellerna på bilarna. Tyvärr lider spelet av slowdowns och popupgrafiken blir ibland pinsamt uppenbar, särskilt i Miami.

Storyn är väl sådär, lite klyschig men den funkar. Mellansekvenserna är riktigt snygga och visas efter varje klarat uppdrag (duh!). Slutet lämnar i alla fall plats åt en uppföljare, hoppas att Reflections har lärt sig något om de får för sig att göra en.

Kolla in http://www.driver3.info.se för info om spelet..

Redigerad av Imperial
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara undra en sak Kan man tanka bilen själv för det stod att fotgängare tanka bilen? :D

Sen undrar jag varför du tycker fotgängarna e dåliga på sidan stod det att dom tanka bilarna, gick in i afärer och prata med varandra det gör dom inte i nått spel jag känner till, förutom och står och snackar lite ;)(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok jag såg inte riktigt att det stod fiendernas....

Men kan man tanka bilen själv och sont

Och finns det byggnader som man har tillgång till och tankar fotgängarna sina bilar själv???

Tycker du det e lönt och köpa?? Imperial eller vad du hette ;)

Har du det på PS2 eller Xbox :D(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kan man tanka bilen själv och sont

Nej

Och finns det byggnader som man har tillgång till och tankar fotgängarna sina bilar själv???

Ja och nej.

Tycker du det e lönt och köpa?? Imperial eller vad du hette

Ja absolut.

Va det ett långt spel om du har klarat det om inte är du när på och klara det

Undercover tog väl cirka 8-10 timmar, var inte särskilt svårt. Sedan finns det rätt mycket hemligheter att hitta och låsa upp i Take a ride och dessutom finns ju Driving games.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, min käre broder säger att spelet är skit, likaså min syrras pojkvän. De säger att det inte är någon spelkänsla alls, och bilarna och motorcyklarna känns inte som det går framåt, så tillochmed bildelen suger, enligt dem. Testade lite själv för att se om det stämde - och enligt mig gör det det. Ingen som helst spelkänsla! :P

hur fan vet dom det när spelet inte är ute ens?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor