Ceone Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 tycker de borde starta ett Driver3 forum på GTAliknade spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ja de hade varit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) tycker de borde starta ett Driver3 forum på GTAliknade spel... håller med skriv en topic i GTAsajten- Allmänt eller nån av dom forumena Redigerad 16 juni, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag undra över en sak vad ni tror:.. Jag undrar typ om det är att man väljer non av banorna i spelet eller om det ungefär är att man klarar en bana sen blir det typ en film som han tar flyget till en annan bana Hoppas det inte blir så att man väljer bana för de e rätt bull så va det på 2 och det hata jag det är roligare att tex när man har klarat en bana som man börja bli trött på så blir det en fet film och sen slutar den med att man helt plötsligt är i tex Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag undra över en sak vad ni tror:.. Jag undrar typ om det är att man väljer non av banorna i spelet eller om det ungefär är att man klarar en bana sen blir det typ en film som han tar flyget till en annan bana Hoppas det inte blir så att man väljer bana för de e rätt bull så va det på 2 och det hata jag det är roligare att tex när man har klarat en bana som man börja bli trött på så blir det en fet film och sen slutar den med att man helt plötsligt är i tex Nice. men datan/konsollen kan inte veta när du e trött på banan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 men datan/konsollen kan inte veta när du e trött på banan... Nej bara om man är trött på äpple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag är forstsatt skeptisk. På nått sätt litar jag inte på Reflections.. det känns som att dom hypar för mycket... Vågar dock inte säga något innan jag spelat spelet. Men det är något som fattas i Driv3r. Kan det vara känslan? Jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) här är en recension: Gamereactor *EDIT* Det är inte det helt färdiga spelet Redigerad 16 juni, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Imperial Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Mja för mig var spelet en stor besvikelse. Fiendernas AI till fots är fruktansvärt dålig och siktet är inte heller något vidare. Men bilkörningen är riktigt fin och likaså grafiken och skademodellerna på bilarna. Tyvärr lider spelet av slowdowns och popupgrafiken blir ibland pinsamt uppenbar, särskilt i Miami. Storyn är väl sådär, lite klyschig men den funkar. Mellansekvenserna är riktigt snygga och visas efter varje klarat uppdrag (duh!). Slutet lämnar i alla fall plats åt en uppföljare, hoppas att Reflections har lärt sig något om de får för sig att göra en. Kolla in http://www.driver3.info.se för info om spelet.. Redigerad 17 juni, 2004 av Imperial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag bara undra en sak Kan man tanka bilen själv för det stod att fotgängare tanka bilen? Sen undrar jag varför du tycker fotgängarna e dåliga på sidan stod det att dom tanka bilarna, gick in i afärer och prata med varandra det gör dom inte i nått spel jag känner till, förutom och står och snackar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 jag tror att Driv3r kommer vara ganska bra... har det släppts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Imperial Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 "Fiendernas AI" Fiender och fotgängare är inte samma sak. Nej det släpps på Tisdag men jag vann en tävling på Lunarstorm serru, haft det sen i Fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Ok jag såg inte riktigt att det stod fiendernas.... Men kan man tanka bilen själv och sont Och finns det byggnader som man har tillgång till och tankar fotgängarna sina bilar själv??? Tycker du det e lönt och köpa?? Imperial eller vad du hette Har du det på PS2 eller Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Och en sak till: Va det ett långt spel om du har klarat det om inte är du när på och klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Imperial Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Men kan man tanka bilen själv och sont Nej Och finns det byggnader som man har tillgång till och tankar fotgängarna sina bilar själv??? Ja och nej. Tycker du det e lönt och köpa?? Imperial eller vad du hette Ja absolut. Va det ett långt spel om du har klarat det om inte är du när på och klara det Undercover tog väl cirka 8-10 timmar, var inte särskilt svårt. Sedan finns det rätt mycket hemligheter att hitta och låsa upp i Take a ride och dessutom finns ju Driving games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tack så mycket Imperial men då stämde inte den där sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 För på sidan stod det att fotgängarna tanka bilen gick inn i affärer och att man kunde ställa bilar och motorcyklar på lastbil låter lite konstigt att inte det stämde Men längtar till de släpps!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Imperial Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Ah hehe. Det där skrev jag baserat på information från andra sidor, har inte uppdaterat den sedan jag fick spelet. Ska göra det ikväll när recensionen läggs ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hmm, min käre broder säger att spelet är skit, likaså min syrras pojkvän. De säger att det inte är någon spelkänsla alls, och bilarna och motorcyklarna känns inte som det går framåt, så tillochmed bildelen suger, enligt dem. Testade lite själv för att se om det stämde - och enligt mig gör det det. Ingen som helst spelkänsla! hur fan vet dom det när spelet inte är ute ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts