xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Enligt SIBA kommer det ut den 28/5... till ps2 och xbox, kommer de inte till pc? Har iof ps2 och xbox men det aer ju roligare på pc tkr jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Enligt SIBA kommer det ut den 28/5... Så du tror SIBA har mer rätt en tillverkarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 kommer de inte till pc? På Speldirekt.com så står det att det kommer 3:e kvartalet till PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 På Speldirekt.com så står det att det kommer 3:e kvartalet till PC... Enligt driv3r.com i Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Det veker vara fett bra...ska lätt köpa det. Men Kanske inte på realese dagen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 enligt mina källor kommer det den 22 juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 enligt mina källor kommer det den 22 juni. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 DRIVER3 KOMMER TILL PC , XBOX OCH PLAYSTAION2 DEN 24JUNI. Några frågor?? skrev stor för attt ni ska fatta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Bara för att spelet släpps betyder det väll inte att alla affärer släpper det då? Det är väll inte mega hypat som GTA:SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 humm.. Driv3r verkar bli ett bra spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 humm.. Driv3r verkar bli ett bra spel.... (:!!! 0rd!1 Älskar att förstöra allt jag ser, hoppas man kan köra över män i skor också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Varför skulle man inte kunna köra över män i skor för? måste dom vara barfota eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 I malmö släpps det på PS2 PC Xbox den 22:a juni om 9 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Har ni sett reklamen om spelet? Jag såg det för ca 1 timme sen... Verkade skitcoolt, det var ett ganska långt klipp man fick se ur spelet, verkar riktigt bra! Dom sa dock inte när det skulle släppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 9 dagar kvar..ska ha det tilll xbox, trolien bäst grafik Bwahaha!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag tror nog det blir bättre grafik till DATA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 I malmö släpps det på PS2 PC Xbox den 22:a juni om 9 dagar va!? var då?? 2tidigare dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 JA!!! nu har jag bokat det och det släpps här i malmö den 22:a till xbox och ps2 på Eb games. men jag får det inte fråns den 27:e för vi ska till frankrike nu den 18:e och kommer hem då då ska jag spela Föressten såg reklamen igår verka va så jävla coolt, det verka va fett me uppdragen och sno bilar Jag ska lätt ha det på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag ville inte ha det på Xbox för det e så jävla stor och klyddig kontroll och sen sa dom på ebgames att det skulle inte va någon skillnad mellan Xbox och Ps2 bara att Xbox har lite lite bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Jag tror nog det blir bättre grafik till DATA Säkert! imeatt du kan ställa om grafiken på Dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts