sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 detta e min nya mod!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Fräck... när kan man ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Fräck... när kan man ladda ner den? ska ja lägga ut filerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 gö de på gtamods vett ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 gö de på gtamods vett ja! oki e det bara till å lägga ut filerna där eller hur gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 hmm.. tryck bara på uploada och följ det som står! men fint arbete var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 hmm.. tryck bara på uploada och följ det som står! men fint arbete var det! tycker du verkligen de?? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 ja kan inte logga in på gtamods.com det står bara fel användarnamn eller lösenord men ja kan logga in på gtasajten.com/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 hmm.. tryck bara på uploada och följ det som står! men fint arbete var det! ja lägger ihop allt till en fil så kan väl du uploada den patrik!!!! plz typ imon eller övermon!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 jo de ska jag göra så fort min skärm kommer * är inte på min egen dator just nu, och ingen av våra andra datorer har vc + att dom är för dåliga för att ha det*, men den nya skärmen kommer typ på tisdag till fredag.. men så fort den kommer så ska jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 jävligt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 jo de ska jag göra så fort min skärm kommer * är inte på min egen dator just nu, och ingen av våra andra datorer har vc + att dom är för dåliga för att ha det*, men den nya skärmen kommer typ på tisdag till fredag.. men så fort den kommer så ska jag testa du behöver ju inte ha vc för att uploada den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 du behöver ju inte ha vc för att uploada den vilka filer behöver jag lägga ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 dff och txd.. Gör en readme till alla n00bs där ute med då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 dff och txd.. Gör en readme till alla n00bs där ute med då.. oki inte ipl , col och ide då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 oki inte ipl , col och ide då??? jo alla filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 tjena igen modden finns på gtamods.com en "moderator" ska bara godkänna den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 fräckt, riktigt fräckt men jag laddar inte hem den (jag vill ha ett fräsht vc ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts