gta_vice_boy Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 bäckadahlsgymnasiet.. jönköping..gå ja.... Linje* Barn och fritid..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Blommensbergsskolan? japp Ska vi träffas nån gång ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Soft, för i den gula fyrkanten ligger min tandläkare och i den blå köper jag Spray-burkar och likande ( Highlights ) Ooh, graffar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Jaa, har väll hänt... Dock endast på lagliga ställen ( eller Inte lagliga, men där det redan är så mycke så att de inte gör nått liksom, orkar inte göra nått olagligt innan man e 15 ) Redigerad 18 maj, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Alléskolan, vara! Bråk-skola, om jag tänker efter så har jag nog aldrig gått ut på skolgården och sett att det inte är några som bråkar!(typ Hiphop vs. Hårdrockare ). Förövrigt så går skolan på minus nu... vara.se, tror jag det ärni får nog klicka er vidare till skolan? EDIT:http://www.vara.se/net/Vara+Internet/Barn+...skolor/ParkAlle EDIT2: I samverkan med det pedagogiska arbetet på enheten Park/Alléskolan bedrivs en mycket aktiv elevvård. I situationer som kan uppstå är det mycket viktigt att vuxna finns tillhands. Alla elever har rätt att känna sig trygga i skolan. , den va bra.. Redigerad 18 maj, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jaa, har väll hänt... Dock endast på lagliga ställen ( eller Inte lagliga, men där det redan är så mycke så att de inte gör nått liksom, orkar inte göra nått olagligt innan man e 15 ) Själv har jag kört lite smått, aldrig något stort. Men det var ett tag sen, nu är jag laglig! Haha! Håller mig till rappen, haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 japp Ska vi träffas nån gång ? Det skulle väl kunna komma på fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Alléskolan, vara! Bråk-skola, om jag tänker efter så har jag nog aldrig gått ut på skolgården och sett att det inte är några som bråkar!(typ Hiphop vs. Hårdrockare ). Förövrigt så går skolan på minus nu... vara.se, tror jag det ärni får nog klicka er vidare till skolan? Min skola e lite bråk skola oxå, det har blivit gäng krig mellen Ksab och min gammla skola ( Segeltorpsskolan ) och en tredje skola ( tänker inte säga vilken ), de har gått så långt att några från min skola gick o eldade lite i Segeltorpsskolan så en barack brann upp ( OBS! ja va INTE inblandad i det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Min skola e lite bråk skola oxå, det har blivit gäng krig mellen Ksab och min gammla skola ( Segeltorpsskolan ) och en tredje skola ( tänker inte säga vilken ), de har gått så långt att några från min skola gick o eldade lite i Segeltorpsskolan så en barack brann upp ( OBS! ja va INTE inblandad i det) Shit är väl något liknande här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jaa, har väll hänt... Dock endast på lagliga ställen ( eller Inte lagliga, men där det redan är så mycke så att de inte gör nått liksom, orkar inte göra nått olagligt innan man e 15 ) du ska ju passa på med olagligheter innan du fyller 15 eller du kanske tycker det är tufft att bli straffad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag går på Älvboda Friskola utanför Gävle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jaa, har väll hänt... Dock endast på lagliga ställen ( eller Inte lagliga, men där det redan är så mycke så att de inte gör nått liksom, orkar inte göra nått olagligt innan man e 15 ) Orkar inte göra något olagligt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Orkar inte göra något olagligt?! Haha, ansträngande att hitta någon som kan vakta!! Redigerad 18 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 du ska ju passa på med olagligheter innan du fyller 15 eller du kanske tycker det är tufft att bli straffad? Det gör jag fett inte, men om man torskar innan man e femton får ju föräldrarna paya, och dom har gjort det en gång och dom vill inte att de ska hända igen men efter 15 betalar man själv så då behöver dom inte märka nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 HemuleN: Uuh.. Smart... *not* Förresten, går du i 8an? Har 2 kompisar i Kunskapsskolan i Fruängen. Kommer från skolan jag går i. Mälarhöjdens skola. PM:a om du vet/vill veta vilka det är. Och förresten, igen, jag har hört av dem att Fruängsskolan brukar bråka med er rätt mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Går i 9:an på www.bruksskolan.nu 500 elever ca. efter 9 år känns det ok att lämna det för att börja gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) Murgårdskolan -> Knarkviken -> Sandviken (Gävle) Vi har en sketen skola, med 3 våningar .. :/ Hmsi.. letar hemsida :] Här ! Som ni ser är det en klocka på bilden... Och skolan har inte råd att reparera den .. Så rik är vår skola.. btw så står det Sovietunionen på våra SO böcker.. Heter det inte Ryssland? edit här2 Här står det mera (för er som är intresserade) :} Redigerad 21 maj, 2004 av Gta_idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/21a.jpg japp det e min skola söderkullaskolan. någon stans i högen som bara e en femtedel av alla elever finns jag. för er som orkar kan ni ju titta här. Eller här som det finns två bilder från skolan och massor av tråkigt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Gärdeskolan ligger vid Östermalm/Gärdet i sthlm LOL?! du går i gärdeskolan?! Jag o gurgel har slöjd där vi e typ där 2 ggr varannan vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag går på Älvboda Friskola utanför Gävle J-coop och adde_as (tror ja du heter) .. vi måste ses nån gång ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts