Jump to content

Vilken skola går du i?

HemuleN
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alléskolan, vara! Bråk-skola, om jag tänker efter så har jag nog aldrig gått ut på skolgården och sett att det inte är några som bråkar!(typ Hiphop vs. Hårdrockare :P ). Förövrigt så går skolan på minus nu...

vara.se, tror jag det ärni får nog klicka er vidare till skolan?

EDIT:http://www.vara.se/net/Vara+Internet/Barn+...skolor/ParkAlle

EDIT2:

I samverkan med det pedagogiska arbetet på enheten Park/Alléskolan bedrivs en mycket aktiv elevvård. I situationer som kan uppstå är det mycket viktigt att vuxna finns tillhands. Alla elever har rätt att känna sig trygga i skolan.

:angry::mellow: , den va bra.. :)

Redigerad av Barracuda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa, har väll hänt... :angry::mellow:

Dock endast på lagliga ställen ( eller Inte lagliga, men där det redan är så mycke så att de inte gör nått liksom, orkar inte göra nått olagligt innan man e 15 )

Själv har jag kört lite smått, aldrig något stort. Men det var ett tag sen, nu är jag laglig! Haha! Håller mig till rappen, haha...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alléskolan, vara! Bråk-skola, om jag tänker efter så har jag nog aldrig gått ut på skolgården och sett att det inte är några som bråkar!(typ Hiphop vs. Hårdrockare :angry: ). Förövrigt så går skolan på minus nu...

vara.se, tror jag det ärni får nog klicka er vidare till skolan?

Min skola e lite bråk skola oxå, det har blivit gäng krig mellen Ksab och min gammla skola ( Segeltorpsskolan ) och en tredje skola ( tänker inte säga vilken ), de har gått så långt att några från min skola gick o eldade lite i Segeltorpsskolan så en barack brann upp ( OBS! ja va INTE inblandad i det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min skola e lite bråk skola oxå, det har blivit gäng krig mellen Ksab och min gammla skola ( Segeltorpsskolan ) och en tredje skola ( tänker inte säga vilken ), de har gått så långt att några från min skola gick o eldade lite i Segeltorpsskolan så en barack brann upp ( OBS! ja va INTE inblandad i det)

Shit är väl något liknande här. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa, har väll hänt... :angry::)

Dock endast på lagliga ställen ( eller Inte lagliga, men där det redan är så mycke så att de inte gör nått liksom, orkar inte göra nått olagligt innan man e 15 )

du ska ju passa på med olagligheter innan du fyller 15 :mellow: eller du kanske tycker det är tufft att bli straffad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du ska ju passa på med olagligheter innan du fyller 15 :mellow: eller du kanske tycker det är tufft att bli straffad?

Det gör jag fett inte, men om man torskar innan man e femton får ju föräldrarna paya, och dom har gjort det en gång och dom vill inte att de ska hända igen :)

men efter 15 betalar man själv så då behöver dom inte märka nått. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HemuleN: Uuh.. Smart... *not* Förresten, går du i 8an? Har 2 kompisar i Kunskapsskolan i Fruängen. Kommer från skolan jag går i. Mälarhöjdens skola.

PM:a om du vet/vill veta vilka det är. :lol:

Och förresten, igen, jag har hört av dem att Fruängsskolan brukar bråka med er rätt mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Murgårdskolan -> Knarkviken -> Sandviken (Gävle)

Vi har en sketen skola, med 3 våningar .. :/

Hmsi.. letar hemsida :]

Här !

Som ni ser är det en klocka på bilden... Och skolan har inte råd att reparera den .. :(

Så rik är vår skola.. btw så står det Sovietunionen på våra SO böcker.. Heter det inte Ryssland? :P

edit här2

Här står det mera (för er som är intresserade) :}

Redigerad av Gta_idioten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor