knasn00b Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) brunnsängsskolan, 1000 elver! Redigerad 18 maj, 2004 av knasn00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag går i Kvickenstorpsskolan ligger i farsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kunskapsskolan Botkyrka HemuleN: Så du går också i kunskapsskolan? Du vet på portalen, gissa vem som "speedade upp" den här omröstningen: För er andra: Vanligast är att totalt antal röster ligger på runt 8000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) Storsjöskolan. 2900 Elever! Redigerad 17 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) Kunskapsskolan Botkyrka HemuleN: Så du går också i kunskapsskolan? Du vet på portalen, gissa vem som "speedade upp" den här omröstningen: För er andra: Vanligast är att totalt antal röster ligger på runt 8000 Den e ganska gammal va? Har ni en fil som heter Playa.reg i er skola? som gör att man kan gå in på alla blockade sidor och komma in i windowsmapparna och sånt? i sånna fall var det jag som fixade den om ni inte har den kan jag tyvärr inte skicka den, för jag har buskonto ( dåligt formulerat jag vet, men de e inte så jävla lätt kl7 på morronenen :"> Redigerad 17 maj, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 brunnsängsskolan, 100 elver! brunnsängsskolan har vell 1000 elever? Jag går i Rosenborgskolan ca 900 elever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kunskapsskolan Botkyrka HemuleN: Så du går också i kunskapsskolan? Du vet på portalen, gissa vem som "speedade upp" den här omröstningen: För er andra: Vanligast är att totalt antal röster ligger på runt 8000 Bor du i Botkyrka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Min skola heter Aspuddens skola och ligger i Hägersten (hyfsat nära Fruängen ju!)... Då går jag i skolan som är närmast din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) jag tycker de är lite väl många onödiga topics (jag är ingen polis eller nåt sånt jag säger bara vad jag tycker ) jag går på sånnaskolan i Åhus, ungefär 500 elever.. Redigerad 17 maj, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) Går i distra en liten friskola som ligger på medborgar platsen _D Här | V Redigerad 17 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 fan va coolt och här bor jag... (om man skulle tänka sig att kartan var lite större) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Den e ganska gammal va? Har ni en fil som heter Playa.reg i er skola? som gör att man kan gå in på alla blockade sidor och komma in i windowsmapparna och sånt? i sånna fall var det jag som fixade den om ni inte har den kan jag tyvärr inte skicka den, för jag har buskonto ( dåligt formulerat jag vet, men de e inte så jävla lätt kl7 på morronenen :"> Jodå, vi har använt den reg-filen en hel del... Men det var förr, nu kan vi göra de flesta sakerna som den gör utan filen... Skolans verkar ju aldrig hört talas om ordet "säkerhet" Everest: Japp, i Tumba för att vara mer exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Då går jag i skolan som är närmast din Blommensbergsskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Hogwarts.. Samma här. Vilken klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kvicken.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jodå, vi har använt den reg-filen en hel del... Men det var förr, nu kan vi göra de flesta sakerna som den gör utan filen... Skolans verkar ju aldrig hört talas om ordet "säkerhet" Everest: Japp, i Tumba för att vara mer exakt skicka den till mig förklaring: jag går i kunskapsskolan i nacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 storasätra skolan i Gävle-Sätra (sugskola) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Skarpängsskolan i Täby, 500 elever. Går i åttan, så snart blir det väl något gymnasium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Går i distra en liten friskola som ligger på medborgar platsen _D Här | V Soft, för i den gula fyrkanten ligger min tandläkare och i den blå köper jag Spray-burkar och likande ( Highlights ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts