KENDAL Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 behöver hjälp me uppdraget publicity tom eller va de nu heter det e de man ska köra love fists limo så får man inte stanna för då sprängs den... nån som kan hjälpa till eller kan nån bra väg man kan köra? alla tipps e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 åk så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 kör så sakta det går utan att den exploderar så är det lätt att klara.. man hinner typ till hamnen och vända sen desarmerar snubben bomben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 åk så här: tack tack (woot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 by the way- uppdraget heter ´´´Publicity tour``(säkert felstavat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 by the way- uppdraget heter ´´´Publicity tour``(säkert felstavat) hahah men deras skrivtsil e så kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 hahah men deras skrivtsil e så kass rättelse - underbar...haha! Nämen jag håller med, rätt svårläst i vissa tillfällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 det här uppdraget är så lätt.(tycker jag som klarade det första gången hihihih) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 det här uppdraget är så lätt.(tycker jag som klarade det första gången hihihih) jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) det här uppdraget är så lätt.(tycker jag som klarade det första gången hihihih) :'( känner mig lite mobbad här... Redigerad 21 maj, 2004 av KENDAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) :'( Ge fan i spam *REPORT* Redigerad 21 maj, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Ge fan i spam *REPORT* hur mycket spamm e då inte detta? Jag hade tråkigt, så jag skulle testa att fuska mig fram på Vigilante-uppdragen. 1. Ta en polisbil och ställ den i ett garage, sätt dig i den och sätt igång uppdraget. 2. Kliv ut ur bilen och spring cirka 5 m bort från bilen och skriv in fusket BIGBANG. 3. Öppna garaget och kliv in i polisbilen igen och gör om 1, 2, 3 tills du inser att du fuskar och är lam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 det här uppdraget är så lätt.(tycker jag som klarade det första gången hihihih) Jag också! Det var faktiskt inte så svårt som min kompis sa att det var, han klarade dn int, kör fort som fan så funkar det! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jag också! Det var faktiskt inte så svårt som min kompis sa att det var, han klarade dn int, kör fort som fan så funkar det! hehe Kör man för fort krachar man och då blir de BOOOOOOOOOM :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Enklaste sättet är att ta det lugnt. Om mätaren stiger ska man inte börja stressa för det är då man börjar göra misstag. Ta det det bara lugnt så klarar man det lätt. Hade det jättesvårt med det uppdraget dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts