dempaboy Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 sverige med lena ph?? hatar den låten.. såg inte melodifestivalen. jag hatar också den! vi skulle haft e-type istället den var f*n så mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hade vi haft etype hade vi kommit sist, det lovar jag! Och sen dom som tycker lena ph e porrig... Det där e inte äns i närheten?! T o m Stellan e porrigare än henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hade vi haft etype hade vi kommit sist, det lovar jag! E-Type är såååå dålig!!!! Själva definitionen av omusikalisk... Sex skott i nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 W0rd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Alla sög, SÖG! Lena ph är som xpisc säger, porrig Hatar e-typen också, skräp dj är han, en skräpig sådan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jag tyckte att alla låptar lät likadant förutom grekland och turkiet. Sverige vaer dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Pani, alla säger att hon e porrig utom jag, jag tycker att hon INTE är porrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts