HemuleN Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) ja vad tyckte ni? Jag tycker att Turkiet skulle vinna iår igen, Fast man hejde ju på sverige. En anledning till at ja skapade den här topicen är för att ja tycker det är kul att starta en topic med många svar i Redigerad 16 maj, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Mygel till 100% Det spelar ingen roll hur bra låten är, dom höga poängen går till grannländerna. Sverige fick 4 12:or, från Finland, Norge, Danmark och Irland (?) Greklands 12:a gick som vanligt till Cypern. Sen dom där nere i mellan Europa gav varandra sina höga poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 ja vad tyckte ni? Jag tycker att Turkiet skulle vinna iår igen, Fast man hejde ju på sverige. Det är riktig skit rent ut sagt tycker jag, den ena är sämre än den andra... Rent mygel också! MYCKET mer än hälften av 12:orna gick till grannländer Det är på tok för långt också! alla länder får liksom 10 minuter på sig att redovisa sina röster ( tur att det inte var TV4!) Ja, jag tycker det är skit...men,men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Det är riktig skit rent ut sagt tycker jag, den ena är sämre än den andra... Rent mygel också! MYCKET mer än hälften av 12:orna gick till grannländer Det är på tok för långt också! alla länder får liksom 10 minuter på sig att redovisa sina röster ( tur att det inte var TV4!) Ja, jag tycker det är skit...men,men... Ja håller med, ja ville hellre kolla på "Once upon a time in America", men min föräldrar ville hellre se på de här, och för en gångs skulle orkade ja inte säga emot Ett exempel, sverige va dom ända som gav poäng till norge, och om de inte vore för att alla normän åkte till sverige o röstade därifrån hadde dom inte fått nåra alls, den enda låten som va bra va turkiets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 vem van? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag tycker dom snart kan hoppa över omröstningen! Anställ en liten gubbe med kartbok så ska det nog bli samma sak ändå..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 vem van? Ukraina (har många grannländer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 de sög... men om nån skulle vinna så skulle sverige vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 de sög... men om nån skulle vinna så skulle sverige vinna sverige med lena ph?? hatar den låten.. såg inte melodifestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Det är mycke mygel. Lettland gav ryssarna en tolvpoängare, vi fick tolvor från finland, norge eller vilka de va, likadant nere runt medelhavet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Piss-final.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) Jag såg det inte, jag var på basketavslutning (först restaurant, sen 6 timmars basket och film i en jätteliten lågstadiehall på låga korgar!), men en grej vet jag -Fel låt vann. Den där Stronger By Every Minute eller vad den nu hette var rätt bra (såg början av semifinalen). Redigerad 17 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Grekland kungade!! sen kom Sverige!! Ukrainas låt sög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Bosnien Skoja, jag hoppades att Spanien skulle vinna den var så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 enligt mig finns det inget drygare än att kolla på en melodifestival så jag kollade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 sverige med lena ph?? hatar den låten.. såg inte melodifestivalen. ja men hon e snygg !!!! ingen låt e så bra direkt men man vill ju att sverige ska vinna ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 fy fan, visste du att hon är morsa och har barn i... tonåren..äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 fy fan, visste du att hon är morsa och har barn i... tonåren..äckligt Syftade du på att Colorado tyckte Lena PH är snygg? Isåfall kan jag berätta för dig att det finns ganska många snygga mammor där ute i världen. Blir man ful så fort man blir mor till ett barn? Knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 jag tyckte att sverige bord ha placerat sig lite längre upp, synd... fast ukraina skulle verkligen itne vinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Bosnien Skoja, jag hoppades att Spanien skulle vinna den var så jävla bra! han var lite b*gig jag tyckte storbritaniens var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts