gta-master Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 när jag höjde upplösningen på spelet så vart det nån error så att det inte gick att starta spelet, jag har installerat om spelet men det startar ändå inte, det är lika på GTA 3. någon som vet vad det är för fel? Båda spelen är köpta nya.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Dina inställningar för ljud, grafik m.m lagras i filen gta_vc.set i mappen GTA Vice City User Files som ligger i Mina dokument. Radera gta_vc.set, starta Vice City och ställ in önskade inställningar så skapas en ny gta_vc.set i mappen. Gör samma sak med GTA3 så ska du se att båda spelen kommer fungera igen. Redigerad 16 maj, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 eller så är det för gammalt grafikkort du har, men jag vet inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta-master Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) nej grafikkortet är det inget fel på, ATI radeon 9800 Tack för hjälpen Arvid nu funkar det men jag kan fortfarande inte ha högsta upplösningen... jag kunnde visst ha högsta upplösningen, var lite slarvig... Tack för hjälpen allihop Redigerad 16 maj, 2004 av gta-master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 nej grafikkortet är det inget fel på, ATI radeon 9800 Tack för hjälpen Arvid nu funkar det men jag kan fortfarande inte ha högsta upplösningen... nä men bättre än inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts