Zyber Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Först ska jag till Dreamhack med en polare, någon dag efter det bär det av till Kreta i två veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 DH!!! wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Blir väl det efterspråkade vecka-LANet (LAN i en vecka), annrs så blir det väl till att ragga tjejer och sitta framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Blir väl det efterspråkade vecka-LANet (LAN i en vecka), annrs så blir det väl till att ragga tjejer och sitta framför datorn. aa, samma här, kanske åker bort också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag sak väll cykla dag in ocg dag ut , ta lite drops å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Först ska jag till Dreamhack med en polare, någon dag efter det bär det av till Kreta i två veckor Grattis..! Då kan jag terorisera både dig och hultan i år då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Han ska väl leka Battlefield haha tänkte jag också han ska kriga i junglarna själv ska man ingenstans utom till ett ställe som jag inte vet som heter men det ligger i sverige i eller fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag ska till landet där finns inget att göra, får inte ens ta ut datorn eller PS2 för mamma och pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Grattis..! Då kan jag terorisera både dig och hultan i år då! Om inte "någon annan" hinner före... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Konfirmera mig, Spanien, pimpa osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts