Tommy_Fido Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 okej sommarlovet närmar sig så vad ska ni göra då. Själv ska jag till London och sen till Spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 2½ veckor i Finland och 4 veckors sommarjobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 ca 4 veckor sommarjobb också på Rival där Britney Spears förövrigt bodde när hon var i sthlm och sen ska jag 2 veckor med familjen någonstans. Sen Liseberg med en polare eller några. Och till London en vecka o träffa min syrra som bor där. Vet ej vilken ordning men detta ska göras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ska åka till Vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Ja ja ska spela och åka en månad til vår lägenhet i spanien Redigerad 17 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ska kanske åka en vecka eller mindre till min farfars sommarstuga i Finland, eller nån annan stans med husvagnen. Mer vet jag icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Åka våran Runnö 22 och bada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag ska till Spanien i ca 2 veckor, till en lägenhet där, med våra kusiner. Sen ska det vara bad hela sommaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ska åka till Vietnam fan vad ballt, vad ska du göra där? ska åka till usa för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Festa, bada, sova.. Sen gör du om det varje dag.. Kanske slänger in lite äta o skita oxå.. Annars händer det nog inget annat.. Ska kanske åka till Danmark med ett par polare och supa jävlar och få alla danska flickor på fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Först och främst: INGEN SKOLA! Sedan: Bada Lira fotboll Datorisera m.m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Sak spela gitarr,sitta och uggla på gtasajten och n0llans. Och så ska jag (som alltid) åka till vårt landställe typ tre fjärdedelar av lovet också. Och där ska jag väl göra samma som som ovan. Gitarr och forum.Och så ska jag bada och åkabåt och mer Jag älskar sommalov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag ska pussa och krama min dator. Sen bada euhm ragga brudar och.. det var allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) Ska kanske till Usa.. Jobba 3 veckor sola bada sova ragga brudar mecka med moppen sitta vid datorn dricka öl festa Redigerad 17 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 de första jag ska göra är att åka till Grekland jag ska till stockholm, till min moster. sen ska jag till hockey-läger sen ska jag vila, bada, va med kompisar och allt annat glömde visst en sak, vara vid datorn så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) sommarjobba 3 veckor, semester i italien (tropea) 2 veckor, annars blir det bara en hel del dator och vänd-på-dygnet-aktivitet edit: ÄTA!! Redigerad 17 maj, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) vända upp o ner på dygnet för det första och slutet av juli ska jag ner till skåne. 17 juli ska jag få en moppe så då blir det väll en hel del mektid med den å och sommarjobba lite förstås Redigerad 17 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 fan vad ballt, vad ska du göra där? ska åka till usa för övrigt. Han ska väl leka Battlefield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Blir ingen semester i sommar för mig, ska utomlands i höst istället. Men det blir väl det man gör varje år..Leka Omaha Beach på en badstrand(ganska långgrunt) där vi kastar sand på varann. Ett fett stort softkrig ska det bli också. Tälta ute i en skog i 3 dagar och samtidigt ha krig..natt och dag! Ska bli skoj som fan! Just det, ska ju hänga vid datorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts