Webbstudio Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Hejsan, jag har GTA3 på playstation2. Men jag vill ha det till PC, känns så onödigt att köpa det när jag egentligen "har det". Fast till PS2, så vet nån vart man kan ladda ned GTA3 till PC. Full version alltså, skulle vara snällt ifall nån kunde hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Warez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Vad är det? Kan du formelera lite bättre? Hemsida? Osv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Warez betyder att det är olagligt att ladda ner spel, och det får vi inte snacka om här på gtasajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Alltså ska jag vara ärlig så tror jag inte att någon skulle ha något emot att jag som är trogen gta kund skulle ladda ned för privat bruk ett GTA 3 spel. Jag menar jag har Vice city till PS2 jag har GTA3 till PS2 ´jag har gta2 till pc. Jag ska köpa San Andreas när det kommer ut, jag menar tror inte det gör något ifall jag laddar ned ett spel jag har för eget bruk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Alltså visst är det warez men det skulle ju inte vara hellt omöjligt att R* har lagt ut det på sin sida som med GTA men tyvärr har dom inte det borde jag eller någon annan trycka på report?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Alltså visst är det warez men det skulle ju inte vara hellt omöjligt att R* har lagt ut det på sin sida som med GTA men tyvärr har dom inte det borde jag eller någon annan trycka på report?! jag har redan gjort det @ Webbstudio: Tänk om alla skulle tänka så, då skulle inte R* ha råd att göra några fler spel Redigerad 16 maj, 2004 av Marquis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 ROFL @ Webbstudio *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts