Barracuda Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 e.. om man har en bil utan textur inne i bilen, kan man lägga till det på nåt sätt? Håller nämeligen på att piffa upp ett gammalt projekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Klart man kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jo, men hur! Är det zmodeler eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ja, eller liknande program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Där sprack det.... , men hur gör man så att man får texturerna på ett speciellt ställe då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Där sprack det.... , men hur gör man så att man får texturerna på ett speciellt ställe då? jössess den ser lite rörig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Där sprack det.... , men hur gör man så att man får texturerna på ett speciellt ställe då? Markera de faces du vill ha textur på och ta assign UV.. Glöm inte att klicka på SEL knappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 ok, vart är den knappen då "Assing UV"? Visserligen har jag lärt mig mycket om zmodeler sen sist men det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Å hur bestämmer man vart man ska ha rutor? det blir ju bara mer fråger om man följer en guide för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 läs här: http://www.awesysnet.ca/zmt/v1/tex.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Så ska det se ut! Tack ^MeTaNoLiC^ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 läs här: http://www.awesysnet.ca/zmt/v1/tex.html Håller mig till min förra replik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts