Zane Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Läste denna topic According to Rockstar, Eminem will play a big role in the next sequel to the Grand Theft Auto series, but more importantly the next GTA game will feature an online mode and will support the HDD and the headset. http://forums.firingsquad.com/firingsquad/...c&message.id=34 misstar jag mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Hoppas att det e sant Online mod vore grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 thats cool!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 undra hur många spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Tveksamt, det skulle bli mer uppmärksammat...det där med eminem tror jag inte stämmer eftersom i början av nittiotalet var ha inte alls känd, 20 år, och han släppte sin första platta i 1995 som är hur sällsynt som helst nuförtiden, den trycktes nämligen i jättefå exemplat. PS Tro inte att jag är nått Eminem-fan, kan bara rätt mycket allmän fakta om hiphop. Edit: att han har en röst för en karaktär i spelet är dock troligt! Om det nu var så det menades... Redigerad 16 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts