the_yakuza_man91 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Hade tänkt o göra ett litet test på hur mykke ni längtar till GTA:SA !!.. Jag börjar !! JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR SÅ MYKKE SÅ JAG REDAN KAN GÅ O KÖA UTANFÖR EB-GAMES FÖR ATT VARA FÖRST SOM KÖPER DE!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 längtar så mycket så att jag kan förboka från 5 olika sidor och köa utanför nån affär... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) JAG ÄR NR 3: JAG LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET ATT JAG SNART GÅR UT PÅ GATAN OCH "LEKER GTA", ENLIGT S:A-INSTRUKTIONERNA"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag kommer skjuta varenda jävel, sno alla bilar, sparka ner människorna!!! arghQ"!!!!! Redigerad 16 maj, 2004 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 JAG ÄR NR 3: JAG LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET ATT JAG SNART GÅR UT PÅ GATAN OCH "LEKER GTA", ENLIGT S:A-INSTRUKTIONERNA"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag kommer skjuta varenda jävel, sno alla bilar, sparka ner människorna!!! arghQ"!!!!! Bara lugna ner dig, de kommer snart och hämtar dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET SÅ ATT JAG KAN STICKA TILL ROCKSTARSKONTOR OCH HOPPA IN I LASTBILARNA NÄR DOM FRAKTAR UT SPELET TILL AFFÄRENA!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Hahahaha !! så rooligt !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Nödvändig tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Nödvändig, o Nödvändig.. Men rolig !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag längtar så mycket att jag får lust att låsa den här tråden! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts