Panimala Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 vadå startade på pc? vc kom först ut till ps2, sen pc och sen x.box gta startade på pc, remember? gta 1 gta 2 osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 gta startade på pc, remember? gta 1 gta 2 osv.. Japp, Därför borde alla gta komme till pc först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Klla här då liksom bindande varför GTA inte kommer till GC. GC har ju för få knappar väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Ehh, han frågade efter PS2-exklusiva och det var din lista: Metal Gear Solid serien - är numera halvexklusiv med tanke på att en del har släppts till GC Half life - Ett PC-spel från början Grand Theft Auto - Släppt till PC ochj startade på PC Medal of honour serien - Även här PC finns även till GC om jag inte missminner mig Jag tog upp spel som fanns till Ps2/Xbox och inte GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Japp, Därför borde alla gta komme till pc först Rätt, sony kan ***************************************** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 vadå startade på pc? vc kom först ut till ps2, sen pc och sen x.box Nope. PC, Ps2, X-Box... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Alla jag vet nu tänkte inte på GTA 1 och de dära tänkte bara på vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Klla här då liksom bindande varför GTA inte kommer till GC. GC har ju för få knappar väll? Här är en kontrollkonfig som bör funka med en GC-kontroll: In car: Accelerate: R Brake: L Handbrake: Z Look left/right/backwards: C-stick Cameraangle: + up Radiochannel: + down Honk horn: + left R3- missions: +right Shoot: A On foot: Aim: L Shoot: R Switch target: Z Sprint: A Jump: B Look: C-stick Switch weapon: + Chopper: Move forward: R Move backward: L Sidle: Analogue stick Turn: C-stick Up/down: Analogue stick Rocket: B Machinegun: A Of course I'd preffer to aim by myself, so I'd make these alterations to the controlls: Walk forward/backward/sideways: Analogue stick Aim up/down and turn: C-stick Koppierat från min hemsida: www.gta4gc.tk Hur gick detta till??? Jo, på PS2 brukar man använda styrkors och vänster styrspak till samma ändamål, vilket man alldrig gör på GC!!! Korset ska användas som L3 och R3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Här är en kontrollkonfig som bör funka med en GC-kontroll: Det tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) QUOTE (santek @ Jun 6 2004, 13:15) Ehh, han frågade efter PS2-exklusiva och det var din lista: Metal Gear Solid serien - är numera halvexklusiv med tanke på att en del har släppts till GC Half life - Ett PC-spel från början Grand Theft Auto - Släppt till PC och startade på PC Medal of honour serien - Även här PC finns även till GC om jag inte missminner mig Jag tog upp spel som fanns till Ps2/Xbox och inte GC. Men det var ju en annan femma. Exklusiv tolkar jag som ett spel som bara har släppts till ett format. Redigerad 8 juni, 2004 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Det tycker inte jag. Och vad är det för fel på den nu då??? Skrev du det för att mobbas, eller tycker du att den är dålig på något vis??? Tycker du att den är dålig kan du skriva vad som är fel på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Och för er som inte vet layouten på GC-knapparna kommer här en tydlig illustration (texten är på franska, men knappnamnen är desamma överallt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Och vad är det för fel på den nu då??? Skrev du det för att mobbas, eller tycker du att den är dålig på något vis??? Tycker du att den är dålig kan du skriva vad som är fel på den!!! Jag skriver det bara för att mobbas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag tog upp spel som fanns till Ps2/Xbox och inte GC. Fattar du inte??? Av dom som står på listan är det bara HL och GTA som saknas till GC. Dessutom är HL skit till PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Fattar du inte??? Av dom som står på listan är det bara HL och GTA som saknas till GC. Dessutom är HL skit till PS2!!! (Möjligt att lista ninte är 100% Korrekt) The Getaway Socom I,II The Punisher Battlefield: Modern Combat Driv3r 100 Bullets Shellshock: Nam 67' Combat eilte: WWII Paratroopers Terminator 3: Rise of the machines GTA III & GTA VC Oni State of Emergency SWAT: Global Strike Team Time Crisis 2,3 Return to castle wolfenstein Sword of the samurai Way of the samurai I,II Quake III Revolution En kort presentation. Finns mååånga fler exempel att ta upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (Möjligt att lista ninte är 100% Korrekt) The Getaway Socom I,II The Punisher Battlefield: Modern Combat Driv3r 100 Bullets Shellshock: Nam 67' Combat eilte: WWII Paratroopers Terminator 3: Rise of the machines GTA III & GTA VC Oni State of Emergency SWAT: Global Strike Team Time Crisis 2,3 Return to castle wolfenstein Sword of the samurai Way of the samurai I,II Quake III Revolution En kort presentation. Finns mååånga fler exempel att ta upp T3 ska komma till GC. Redemption i alla fall!!! Driv3r kan komma till GC!!! Shellshock kommer till PC. Return to Wlofenstein kommer inte till PS2 (tror jag) utan till XB. Samuraispelen kommer troligtvis också till GC. Och GTA till GC är precis det vi vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 T3 ska komma till GC. Redemption i alla fall!!! Driv3r kan komma till GC!!! Shellshock kommer till PC. Return to Wlofenstein kommer inte till PS2 (tror jag) utan till XB. Samuraispelen kommer troligtvis också till GC. Och GTA till GC är precis det vi vill!!! T3: OK T3 misstog jag mig på >.< Driv3r: Definera "Kan komma" Shellshock: Och? det komemr endå itne till GC RTCW: Jo det kommer till ps2. (http://games.activision.com/games/wolfenstein/) WotS2: Nej ps2 exklusivt väl? Sword of the samurai: också ps2 exklusivt. Det kan ni ju hoppas bäst ni vill.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Och återigen kommer frågan: varför inte GTA till GC??? Kom inte med dumma skitkommentarer som: GC suger. Ni säger bara att GC suger för att ni tycker att det är barnsligt för att GTA saknas. Alltså säger ni: "GC suger/är barnsligt för att det inte har GTA. GTA ska inte släppas till GC för att GC suger/är barnsligt". Det är en fjantig rundgång!!! Nåt som Robert Gustavsson skulle kunna säga i en sketch för att förtydliga att han i just den sketchen spelar en envis, inbiten och trög affärsman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Och återigen kommer frågan: varför inte GTA till GC??? Kom inte med dumma skitkommentarer som: GC suger. Ni säger bara att GC suger för att ni tycker att det är barnsligt för att GTA saknas. Alltså säger ni: "GC suger/är barnsligt för att det inte har GTA. GTA ska inte släppas till GC för att GC suger/är barnsligt". Det är en fjantig rundgång!!! Nåt som Robert Gustavsson skulle kunna säga i en sketch för att förtydliga att han i just den sketchen spelar en envis, inbiten och trög affärsman!!! Jag har inte något emot att gta släpps till GC, men jag är säker på att det inte kommer göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Tack för den, du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts