Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Han ju typ rätt i vad han säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Finns det något spel till Game Cube som gubbarna i spelet inte ser ut som en serie figur? Resident Evil, Metroid, Eternal Darkness och Geist är några exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Resident Evil, Metroid, Eternal Darkness och Geist är några exempel... Resident Evil helt otroligt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Resident Evil, Metroid, Eternal Darkness och Geist är några exempel... Och i hur många av dem dödar man människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Och i hur många av dem dödar man människor? Precis det är ju sagor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Man dödar människor i Bond, om ni är så satanistiska så att ni väljer en konsol efter hur många spel där man får döda människor i, så köp Postal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) Man dödar människor i Bond, om ni är så satanistiska så att ni väljer en konsol efter hur många spel där man får döda människor i, så köp Postal 2. Exactly, i nästan varje tråd blir det fight om att GC är (enligt alla ni missbildade PS-användare*) en sämre konsol, och ert ända förbenade argument är att spelen är dåliga...och enligt er är "dåligt" att man inte kan döda x antal personer på x antal sett på x antal ställen. GE ER! Spel är underhållning, sprolla roll vad man gör i dom bara det är kul! Alla ni är så jämra besatta av att döda i spelen, det är exakt lika kul med det ni kallar barnspel (mario & c.o osv.) som "mördarspel" (dvs GTA, TC:SOL.A, Mafia, Postal, Resident evil mm.). Lugna ner er gottfolk, och kom ihåg den gamla goda tiden med 8 Bitars, Sega, Super Nintendo...tiden då 3D var revelutionerande (okej, överdrift men...). Nu är alla bara bortskämda med det bästa av spel, grafikkort, dator, prestanda, vars försvann all kärlek?!! Redigerad 5 juni, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Pokémon Rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) Pokémon Rules Eh... Men..!! Det är så jävla skönt, rockstar kommer aldrig släppa gta till gamecube, jag är säker på det. "och hur fan kan du vara säker på det? " Inte vet jag, men det kommer inte till gc, MWAHAHAHHAHAHAHAHAH...!!! Redigerad 5 juni, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Eh... Men..!! Det är så jävla skönt, rockstar kommer aldrig släppa gta till gamecube, jag är säker på det. "och hur fan kan du vara säker på det? " Inte vet jag, men det kommer inte till gc, MWAHAHAHHAHAHAHAHAH...!!! fucking shit lord in haven, he used a kariya smilie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Precis det är ju sagor!!! Men spel som Manhunter och True Crime Streets of L.A. Finns ju på Game Cube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Men spel som Manhunter och True Crime Streets of L.A. Finns ju på Game Cube. "Manhunter" som du kallar det finns inte till GC...inte Manhunt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Sagor kan man inte kalla spelen jag skrev ner. Och i Geist skjuter man ju människor i mängder!!! Hur många XB eller PS2-exklusiva välgjorda spel där man skjuter människor finns det??? Rabbla upp alla du kommer på!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Sagor kan man inte kalla spelen jag skrev ner. Och i Geist skjuter man ju människor i mängder!!! Hur många XB eller PS2-exklusiva välgjorda spel där man skjuter människor finns det??? Rabbla upp alla du kommer på!!! Det är för många för att rabbla upp. Exempel: Metal Gear Solid serien Half life Grand Theft Auto Medal of honour serien De flesta andra shoot-em ups Sen alla fighting spel. osv. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 QUOTE (darkjak @ Jun 5 2004, 23:58) Sagor kan man inte kalla spelen jag skrev ner. Och i Geist skjuter man ju människor i mängder!!! Hur många XB eller PS2-exklusiva välgjorda spel där man skjuter människor finns det??? Rabbla upp alla du kommer på!!! Det är för många för att rabbla upp. Exempel: Metal Gear Solid serien Half life Grand Theft Auto Medal of honour serien De flesta andra shoot-em ups Sen alla fighting spel. osv. osv. Ehh, han frågade efter PS2-exklusiva och det var din lista: Metal Gear Solid serien - är numera halvexklusiv med tanke på att en del har släppts till GC Half life - Ett PC-spel från början Grand Theft Auto - Släppt till PC ochj startade på PC Medal of honour serien - Även här PC finns även till GC om jag inte missminner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) Men hur många 18-års märkta finns det till gamecube då? Kariya: yeh, i did =P Redigerad 6 juni, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Men hur många 18-års märkta finns det till gamecube då? Kariya: yeh, i did =P ...och? Spelen kan väll vara bra ändå! Tänk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 personligen gillar jag inte GC eller någon annan konsol från nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) personligen gillar jag inte GC eller någon annan konsol från nintendo Det var kul att spela Nintendo när man var liten, men inte nu längre, men det finns ju de som gillar GC, och då borde de också få spela SA.. Redigerad 6 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Grand Theft Auto - Släppt till PC ochj startade på PC vadå startade på pc? vc kom först ut till ps2, sen pc och sen x.box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts