darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 varje namn ger nåt!!! Säger alla "Det kommer inte lyckas, så jag skriver inte under", så gissa vad: det kommer inte att lyckas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 skrev på nu :'( kan inte svika Nintendo bara för att jag skaffat ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 skrev på nu :'( kan inte svika Nintendo bara för att jag skaffat ps2! SHIIT!!!! SVIKARE!!! Haha! Allvarligt, jag har också tänkt på att skaffa en Playstation tvåa, enbart för GTA. Men tyvärr så är jag lite fattig för tillfället, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Tänkte också gå över till Sony, men sen såg jag kommande Zelda, Starfox, Advancewars:Cube och hörde talas om GT Cube (Som Gran Turismo, fast till GC och med Sega-rally aktig styrning, vilket tilltalar mig skarpt!!!!) Och Geist lär bli bra det också. Enligt www.totalgames.net säljer GC bäst i Japan, med 50.000 ex på en enda vecka, jämfört med Xbox som sålde 250 ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 67 namn!!! WOOHOO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 ni skrev så mycke om konsoler så jag måste ju säga mitt oxå... den bästa konsollen jag nånsin haft är sega megadrive, många spel nuförtiden är kopierade och "falska", till sega va alla spel bra och roliga och varje spel hade nåt speciellt. gillar dagens spel också men inget går upp emot det gamla sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Man har ju alla konsollerna som är nya på marknaden jusst nu... (några äldre också) så jag har inget problem med att det inte kommer till gc, men det skulle vara kul att spela gta sa med gc kontrollen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Äh, vad ska man med GTA till GC till? GC bullar ändå runke. Jag menar runkar ändå bulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Nintendo är inriktade på barnspel så GameCube var ju tänkt som en barnkonsoll från början, och det kommer det alltid vara för mig. Ful och dåliga kontroller, och hårdvaran är inget att hurra för heller. Kontrollerna känns som om dom är köpta på en strand på kanarieöarna för 10 kr....eller....nu var jag nog för snäll........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Även ifalll Rocktsar ville ge ut def till GC skulleNintendo garanterat säga ifrån, det är som sagt tänkt som en barnkonsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Även ifalll Rocktsar ville ge ut def till GC skulleNintendo garanterat säga ifrån, det är som sagt tänkt som en barnkonsol. Nintendo har inget emot det. Under E3 sa dom att dom vill satsa på en bredare publik. De utvecklar själva ett ganska mörkt Zelda, och så stödjer de utvecklingen av actionspelet Geist. Har nån av er överhuvudtaget spelat ett spel med en GChandkontroll? Den är den skönaste som finns (Utom till FPS där man använder de analoga l och r knapparna som avtryckare). Det säger alla multiformattidningar och utvecklare i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Nope! Det är inte många som är över 18 som spelar GTA... Inte helt sant. Jay Leno, tobu McGuire, Martin Kellerman mm. spelar Grand Theft Auto Vice City, så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Är det någon mer än jag som tycker att Darkjak verkar lite stresse och lite småt irriterad när han skriver ina posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jag har gta3 och vc både till data och ps2 jag köpte dom till ps2 först men det var inte kul nar man inte kunde modda så jag köpte till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 första spelet till GC var "Luigi´s Mansion", där fick man springa runt med en vattenpistol och jaga spöken... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Varför tjöta om GC när det finns ett stort X? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Varför tjöta om GC när det finns ett stort X? Jadu, dum fråga...ANTAGLIGEN för att det finns folk som inte har det "stora X:et" och vill ha det till konsolen man redan har; vilket i vissa fall visar sig vara Game Cube, en underbar liten kubformad konsol med roliga spel, sexigt utseende, bra grafik, skönast kontroller fast ett lite för litet utbud av spel vilket vi hoppas att R* ska ändra på och ge ut sina produkter även till detta underbara Nintendoverk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jadu, dum fråga...ANTAGLIGEN för att det finns folk som inte har det "stora X:et" och vill ha det till konsolen man redan har; vilket i vissa fall visar sig vara Game Cube, en underbar liten kubformad konsol med roliga spel, sexigt utseende, bra grafik, skönast kontroller fast ett lite för litet utbud av spel vilket vi hoppas att R* ska ändra på och ge ut sina produkter även till detta underbara Nintendoverk... Finns det något spel till Game Cube som gubbarna i spelet inte ser ut som en serie figur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 första spelet till GC var "Luigi´s Mansion", där fick man springa runt med en vattenpistol och jaga spöken... haha Nej. I Luigi´s Mansion har man en dammsugare, men i Mario Sunshine har man en vattenkanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Finns det något spel till Game Cube som gubbarna i spelet inte ser ut som en serie figur? fan vad lol på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts