Hultenius Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Har hört rykten om att det i själva verket är nintendo som förbjudit GTA till GC... De ska själva ha sagt att GTA inte passar in på deras målgrupp och att de fördömmer spelet. Men som sagt, bara ett rykte. Det behöver inte vara sant... men det låter troligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Har hört rykten om att det i själva verket är nintendo som förbjudit GTA till GC... De ska själva ha sagt att GTA inte passar in på deras målgrupp och att de fördömmer spelet. Men som sagt, bara ett rykte. Det behöver inte vara sant... men det låter troligt... Isånnafall, synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Nej exakt. R* når ju bara ut till en hittils orörd publik. De kan ju bara vinna på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 doh, konsollkriget fortsätter... och alla säger att gc har barnspel Vad har inte ps2 och xbox? Xbox har tex hitta nemo, disneys skateboarding... PS2 har också flera titlar barnspel GC har likamånga barnspel som de andra konsollerna... GC har mer japanskt och rollspels aktiga spel skulle ja då säga, och flera plattforms spel... GTA till gc skulle vara bra, man köper ju det man själv vill att man själv och sina barn ska spela... eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 PS2 och Xbox har typ bara barn spel från "stora" filmer som t.ex hitta nemo gamecube får sina "exklusiva" "barnspel" bara för gc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Plattformsspel säljer typ 20 ggr så bra till PS2 som till GC, fastän att det bara finns lite mindre än 4ggr så många PS2:or som GC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Tycker att småbarn spelar GTA även fast det inte är till GC...mer barn har PC än GC om du inte visste. Att barn redan spelar det märks tydligt här på forumet, inte många som går över GTAs åldersgräns precis... Nej, jag tror inte du är över 18 heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 GTA skulle ju säkert sälja jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Nej, jag tror inte du är över 18 heller. Nope! Det är inte många som är över 18 som spelar GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Ingen konsol suger... de har bara sina för- och nackdelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Hmm... denna topic handlar inte om vilken konsol som är bäst... Nope! Det är inte många som är över 18 som spelar GTA...Och varför tror du det? Kan nästan garantera att det är fler över 18 än under 18 som spelar GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Hmm... denna topic handlar inte om vilken konsol som är bäst... Och varför tror du det? Kan nästan garantera att det är fler över 18 än under 18 som spelar GTA. Shit, ställd mot väggen av Hultenius! Bara föraningar...visst har du gjort någon undersökning om det här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Det här hör inte till tråden, men jag måste ju skriva ett svar... ----- Undersökningar i forumet är aldrig bra eftersom de inte speglar hela GTA-communityn. Det är oftast yngre som gillar att skriva av sig i spelforum medan äldre mest bara letar efter nyheter/fakta/bilder. Sedan man blev tvungen att uppge sitt personnummer när man registrerar sig som medlem på gtasajten har jag kunnat föra "säker" statistik och det visar sig att medelåldern/ny medlem ligger på 17.8 år sedan i februari (och då är alla som är över 30 år borträknade). Till det ska räknas att det kommer mer äldre besökare vid GTA-releaserna och "dom" inte är lika aktiva inom communityn. Medelåldern för en typisk gamer är 29 i USA och 24 i Sverige. Förvånad? ----- Sådär, åter till ämnet nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Jag e inte inne här ofta och läser och risken eller chansen att jag skriver här är ytterst liten men nu börjar jag fan lacka ur på er små jävla snorungar (Inga namn nämnda). När ska ni börja tänka om och ändra den tafatta och felaktiga inställning ni har? Först och främst ska ni ge fan i att dömma ut konsoller hit och dit, Vart leder det? Ingenstans skulle jag vilja påstå. Speciellt inte när ni dividerar om Gamecube, Den konsollen är mest utsatt för att bli placerad under kategorin (barn konsoll). Varför? Jag de svaret har jag faktiskt inte.. Och jag vet heller inte vad det grundar sig på.. Men när det gäller Nintendos undergång kan ni ta och fundera över hur jävla stenrika dom är. Nånting som kanske inte alla tänker på är att både Microsoft och Sony är multiföretag som har flera olika "sektioner" att hämta pengar ifrån.. Nintendo har bara sin spel"sektion" som levebröd. Jag kasnke inte är så klar i mitt språk och vad jag vill få fram för jag har varken ork eller tid till att reda ut va ni småungar har för stukade fantasier och fördommar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Hultan : joo, visste jag inte! Tack för infon! Jodan : Bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag e inte inne här ofta och läser och risken eller chansen att jag skriver här är ytterst liten men nu börjar jag fan lacka ur på er små jävla snorungar (Inga namn nämnda). När ska ni börja tänka om och ändra den tafatta och felaktiga inställning ni har? Först och främst ska ni ge fan i att dömma ut konsoller hit och dit, Vart leder det? Ingenstans skulle jag vilja påstå. Speciellt inte när ni dividerar om Gamecube, Den konsollen är mest utsatt för att bli placerad under kategorin (barn konsoll). Varför? Jag de svaret har jag faktiskt inte.. Och jag vet heller inte vad det grundar sig på.. Men när det gäller Nintendos undergång kan ni ta och fundera över hur jävla stenrika dom är. Nånting som kanske inte alla tänker på är att både Microsoft och Sony är multiföretag som har flera olika "sektioner" att hämta pengar ifrån.. Nintendo har bara sin spel"sektion" som levebröd. Jag kasnke inte är så klar i mitt språk och vad jag vill få fram för jag har varken ork eller tid till att reda ut va ni småungar har för stukade fantasier och fördommar... bar sagt kompis.jag gillar alla konsoller för att dom e olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Kan vi gå tillbaka till ämnet nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Jippee!!! 56 namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 on-topic Gta SA kommer nog inte till gc tror jag iaf off-topic dritte eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 e ganska säker på att det inte kommer till GC men GC e en bra konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts